2012. szeptember 20., csütörtök

Anna Dello Russo for H&M - Teljes kollekció

Már tűkön ülve vártam, hogy megjelenjen az összes kép a kollekcióról árral együtt, és ma már végre szépen végignézhettem az egészet. Annyira tetszik, hogy muszáj megosztanom veletek. Csoportosítottam a kiegészítőket árral együtt, hogy rendesen átlátható legyen.
A japán Vogue nagyszerű igazgatója, Anna Dello Russo talán még magát is fölülmúlta fényűző, és részletekben gazdag kollekciójával, melyet a svéd márkának tervezett. A két fő szín az általa kedvelt arany és türkiz, mely együtt csodásan mutat, de előfordul még a narancssárga, és a zöld szín, és néhol egy kis ezüst köves díszítés is. Az egészet legegyszerűbben két szóval jellemezném: ízléses giccsparádé. Az biztos, hogy a kollekció bármely darabjával ki fogunk tűnni a szürke tömegből, és egy kis luxust csempészhetünk gardróbunkba. Bár a vélemények megoszlanak, én biztos vagyok benne, hogy ennek nagy sikere lesz, főleg, hogy szerintem ez az eddigi legigényesebb kollekció, amit a H&M-nek terveztek. Lehet, hogy ezzel most egy kicsit túlzok, de a Versace meg Marni kreálmánya szerintem nulla ehhez képest.

A TELJES KOLLEKCIÓ
(Október 4-étől a Vörösmarty téri üzletben lesz megvásárolható.)

Karkötők
A kollekcióban ebből van a legtöbb, és engem is ezzel vettek meg leginkább. Az 5. és 11. karkötőn kívül bármelyiket szívesen hordanám, még kedvencet sem tudok választani közülük. Az egyetlen probléma, hogy 10.000 Ft-ot igen csak sokallok egy bizsuért, még akkor is, ha Anna Dello Russo keze van a dologban.
1.) 8.990 HUF
2.) 8.990 HUF
3.) 8.990 HUF
4.) 8.990 HUF
5.) 9.990 HUF

6.) 8.990 HUF
7.) 12.990 HUF
8.) 8.990 HUF
9.) 9.990 HUF
10.) 12.990 HUF
11.) 8.990 HUF

Fülbevalók
Nem szoktam ilyen fülbevalókat hordani, de ettől függetlenül az 5. kivételével mind szépek és mutatósak.
1.) 5.990 HUF
2.) 5.990 HUF
3.) 5.990 HUF
4.) 5.990 HUF
5.) 5.990 HUF
6.) 5.990 HUF

Napszemüvegek
Nem hétköznapi darabok az biztos. :) Nem is gondolnánk, hogy egy napszemüveg milyen fontos kiegészítő, és egy érdekesebb darab mennyire különlegessé és egyedivé varázsolhat egy összeállítást. (A 3. számú láncos napszemüveget viszont nem tudnám elképzelni utcai viseletként, és nem is ajánlanám, hacsak nem Lady Gaga vagy.)
1.) 9.990 HUF
2.) 8.990 HUF
3.) 9.990 HUF

Nyakláncok
Szintén nagyon egyedi és feltűnő ékszerekről van szó, amik a legegyszerűbb szettet is garantáltan feldobják. A 3. nekem nagyon tetszik.
1.) 9.990 HUF
2.) 12.990 HUF
3.) 12.990 HUF
4.) 9.990 HUF

5.) 29.990 HUF
6.) 9.990 HUF
7.) 9.990 HUF
8.) 29.990 HUF
9.) 12.990 HUF

Cipők
A 2. számú arany balerina cipő egyből megtetszett, főleg azért, mert már régebb óta keresek egy ilyen összehajtható cipőt, ami elfér a táskámban, és bárhova magammal tudom vinni. Nagyon hasznos dolog ez, de azt hiszem keresek egy olcsó változatot erre a célra. :) A 4. számú szandál szerintem szép, ellenben a combig érő bőr csizmával még én sem tudok mit kezdeni, az pedig meg még rádob egy lapáttal, hogy ez az egész kollekció legdrágább darabja.
1.) 49.990 HUF
2.) 12.990 HUF
3.) 69.990 HUF
4.) 39.990 HUF
5.) 49.990 HUF
6.) 79.990 HUF

Táskák
Az állatok (kigyó, krokodil, zebra) nagy szerepet kaptak a kollekcióban, és természetesen Anna egyetlen kutyája sem maradhatott ki a buliból; az 1. számú clutch tetején is ő csücsül. :) Ez szerintem nagyon ötletes és aranyos, tetszik. A clutch-ok bármelyikét szívesen vinném magammal például divatbemutatóra, az egész kollekcióból pedig a nagy bőrönd tetszik a legjobban, csak kár, hogy ilyen drága.
1.) 12.990 HUF
2.) 19.990 HUF
3.) 19.990 HUF
4.) 12.990 HUF
5.) 39.990 HUF
6.) 29.990 HUF


Nektek hogy tetszik? Terveztek venni valamit a kollekcióból?

7 megjegyzés:

  1. Nekem nem jön be a kollekció, kissé giccsesnek találom, de biztos akad olyan ember aki megveszi majd.

    VálaszTörlés
  2. Van egy két dolog, ami jó, de ennyi pénzért... :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csatlakozom! A H&M-nek megvan a maga vásárlói köre olyan szűkre szabott pénztárcával, hogy ezeket a darabokat nem ők fogják elkapkodni.
      (u.i.: még mindig káprázik a szemem ettől a türkíz-sokktól :D )
      Pusza: Reni

      Törlés
    2. Igen, nekem is az árakkal van a problémám. :S Mondjuk tényleg úgyis lesz aki megveszi majd, hisz a Versace és a Marni is elfogyott...

      Törlés
  3. Gondolkoztam, hogy írok erről bejegyzést, de nálam az a gond, hogy inkább ezüst párti vagyok és ez nekem too much. Viszont gondolkozásnélkül elfoganám az első két karkötőt.:) És van egy nagyon hasonló karkötőm, mint a 9-es csak ezüstben!!:D

    VálaszTörlés
  4. Huhhh......hat ez giccsparádè a javából.......ès nem tudom èartelmezni,hogy,,izlèses giccs,,, a giccs az nem lehet izlèses.

    VálaszTörlés
  5. Great post!
    I really like your blog <3
    Would you maybe like to follow eachother?
    Love, Anne

    www.movieanne.com

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!