2014. október 22., szerda

OUTFIT - Black

Jelenleg ez a kedvenc őszi szettem, mert nagyon kényelmes, csinos és persze fekete. Ebben érzem magam a legjobban. EZT a fehér H&M-es szoknyát feketében is beszereztem, mert nagyon megszerettem, szép anyaga van, esése és szuper kényelmes. A dzsekit és a táskát már többször is láthattátok, de hát így van ez a kedvenceimmel. :)
További képekért kattints tovább!

Dzseki: Mango / Szoknya: H&M / Harisnya: C&A / Magassarkú: H&M / Felső: New Yorker / Napszemüveg: Choies / Nyaklánc: Pandora (charm) / Sál: H&M / Clutch: Choies



















Nektek hogy tetszik?

16 megjegyzés:

  1. ez nagyon Dominikás,szuper! amúgy meg eszméletlen vékony vagy!szép az alakod,na meg a hajad is... :D :)

    VálaszTörlés
  2. eszméletlenül jól néz ki :D minden részét imádom, ha ki kellene emelni valamit, az a cipő lenne *_* tökéletes pipő télre :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :))) Igen, én is egyből beleszerettem! Még szeptember elején láttam meg, aztán több mint egy hónapig gyűjtöttem rá, de az enyém lett! :D

      Törlés
  3. nagyon jo! es nagyon csinos vagy :) van egy hasonlo szoknyam nekem is, az erdekelne, h teged nem zavar az h neha felcsuszik hatul, vagy mondjuk felfujja a szel?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Nekem nem nagyon szokott csúszkálni, de a szél engem is zavarni szokott.. De hát jól néz ki, meg ez ellen nincs mit tenni, próbálom nem a legnagyobb szélviharban felvenni. :D

      Törlés
  4. Fantasztikus összeállítás, nagyon tetszik!:) Jól áll neked ez a stílus.:)

    VálaszTörlés
  5. Nem kezdem leírni, mennyire odavagyok a stílusodert:D az viszont érdekelne, hogy hàny den-es harisnyát viselsz. Köszi:)

    VálaszTörlés
  6. szerintem kicsit híztál...:/ A cipő viszont jó.

    VálaszTörlés
  7. Szia! Milyen méretű a szoknyád?

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!