2014. október 28., kedd

VÉLEMÉNY: Astor Big & Beautiful Butterfly szempillaspirál

A mai bejegyzésben egy újabb szempillaspirált fogok nektek bemutatni, méghozzá az Astor Big & Beautiful Butterfly-t. Már vagy másfél hónapja használom, ezért bőven volt időm kitapasztalni. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor kattints tovább!

Mit ígér?
Az ötletes "butterfly" kefe hullámos alakjának köszönhetően minden egyes pillát kifesthetünk, tökéletesen illeszkedik a pillák vonalához. A kefe szálai rugalmasan követik a szempillákat, még a legeldugottabbakat is elérik a szem külső és belső sarkában. A spirál formulája zselés, könnyed, viaszt, és mély, intenzív színű pigmenteket tartalmaz. Ennek köszönhetően spirálozás után dús, rugalmas szempilla az eredmény.
 Az Astor Big & Beautiful BFly Butterfly Look szempillaspirállal olyan dús pillákat festhetek magamnak, amikre mindig is vágytam, ráadásul anélkül, hogy elnehezednének a szálak. Hatalmas szempillák, a pilleszárny könnyedségével. Most aztán rebegtethetem pilláim, ahogyan csak tetszik!” -Heidi Klum

Mi a véleményem?
Szerintem a legtöbben egyetértünk azzal, hogy a csomagolása nagyon szépre sikerült. Öröm kézbe venni, és jól is zár.
A különleges kialakítású keféje miatt minimum egy hét kell ahhoz, hogy hozzászokjunk a használatához, bele kell jönni. Elég nagy, ezért a kis szeműeknek és rövid szempillájúaknak meggyűlhet vele a baja, (ahogy nekem is) de hozzá lehet szokni.
Megéri szenvedni vele, mert egy jó szempillaspirálról van szó. Először is fontosnak tartom kiemelni, hogy gyönyörűen íveli a pillákat! Szépen hosszabbít is, valamint a festék igazi korom fekete színű, de dúsító hatást nem igazán vettem észre. Amit nem szeretek benne, az az, hogy néha összeragasztja a pilláim, ahelyett, hogy szépen szétválasztaná őket. Nem pereg, tartós.
Az ára 2.700 Ft, de elég gyakran vannak akciók, én is kétezer forintért jutottam hozzá, ennyiért igazán megéri.




Összességében ez egy nagyon jó spirál, de nem lett a kedvencem. Szépen ível és hosszabbít, valamint igazi fekete színű, de pár pillát gyakran összeragaszt, ahelyett, hogy szétválasztana. A keféje pedig nem a legelőnyösebb a kis szeműek és kis szempillájúak számára, ahogy nekem sem. Ha egy kicsit is nem figyelek oda, (ami a fáradt reggeleken gyakran előfordul) akkor máris összekenem magam.


Ti próbáltátok már ezt a szempillaspirált?

2 megjegyzés:

  1. Nekem így a teszt és a képek alapján nem nagyon jön be, azért,mert hullámos a kefe. Én tuti bénáznék vele,és a szemzughoz közeli szempillák nem hiszem,hogy kapnának a festékből,főleg,hogy sajnos én is kapkodok reggel.
    Most a Max Factor 2000 Calories dúsító spirálját használom, de az ez előtti spirálom volt a kedvencem: Maybelline Falsies. Ultimate favourite,szerintem legközelebb őt fogom megvenni,megint.
    Neked melyik a kedvenc szempillaspirálod? :D
    Köszi a tesztet, érdekes volt! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, elég nehéz vele bánni, mondjuk hozzá lehet szokni, de ez a kefe nekem sem jön be.
      Én a Max Factor 2000 Calories-t szoktam általában újravenni, az a kedvencem, mert olcsó és nagyon jól teljesít! :) Mondjuk van egy amit jobban szeretek: http://pretty-and-nice.blogspot.hu/2014/07/velemeny-loreal-paris-volume-million.html csak sajnos ez drága. :(
      Örülök, hogy tetszett! :)

      Törlés

Minden vélemény számít!