2014. december 6., szombat

OUTFIT - Black is such a happy color darling!

Újra feketében. Mondjuk már biztosan megszoktátok. Ez az összeállítás ENNEK a fordítottja, és mint már említettem; az utóbbi időben nem bírok betelni az ilyen kis szoknyákkal és a kockás mintával. November végén voltunk Bécsben, a felsőt ott szereztem be. A szoknya Amnesia és oh, annyira szép esése van, nagyon csinos! Ráadásul szuper kényelmes is, mert gumis a dereka. Tökéletes fekete szoknyákat lehet náluk kapni, akárcsak EZT. A cipőt már valószínűleg unjátok, de sajnos nincs nagy készletem, meg különben is olyan jól néz ki. A kabát pedig szerintem tökéletes, igazi alapdarab. A derekánál meg lehet kötni, ezért szépen hangsúlyozza a nőies alakot.

Kabát: Amnesia / Szoknya: Amnesia / Felső: Forever 21 / Harisnya: noname / Cipő: H&M / Sál: H&M / Nyaklánc: Pandora (charm)

(Zárójelben megjegyzem, hogy nem tudom, észrevettétek-e, de elhagytam a napszemüveget. Nekem ez nagyon nagy lépésnek számít, az meg pláne, hogy bele is nézek a kamerába. Úgy örülök, komolyan olyan, mintha egy félelmemet küzdöttem volna le. El nem tudjátok képzelni, hogy milyen 'biztonságot' adott nekem mindig a szemüveg.)















Nektek hogy tetszik?

17 megjegyzés:

  1. ♥♥♥ Úgy ám, black is such a happy color! :) Ráadásul ezek a képek magazin fotókat megszégyenítőek! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt Bernadettnek köszönhetem! :) https://www.facebook.com/bernadette.v.photography?fref=ts
      Nagyon szépen fotóz!

      Törlés
  2. Nagyon elegáns a kabát!Nekem pont az a bajom, hogy a fekete vászonkabátomnak nincs derék résznél megkötője, így majdnem úgy nézek ki, mint egy zsák :D Viszont ez... <3
    A manikűröd is nagyon szép! :)

    VálaszTörlés
  3. Szuper szett , és tényleg nagyon csinos a szoknya!:) Nos hát a csizmára nem is tudom mit mondjak a Beautiful sem takarná be..Csoda darab!:) xx
    Bianka

    VálaszTörlés
  4. Csodaszép vagy:)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszik, igazán stílusos! :)

    VálaszTörlés
  6. Imádom! Rettentően jól áll ez a kabát a képek pedig ismét gyönyörűek!:)

    VálaszTörlés
  7. I love your style and your photos!

    xo,

    Emma
    http://www.sassystreet.com/

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!