2012. szeptember 8., szombat

Wildfox Swim 2013 - Diamonds are forever

Bár nyakunkon az ősz, én azért még szerettem volna egy nyárias hangulatú bejegyzést a Wildfox 2013-as Swim kollekciójával. Aki már régebben olvassa a blogom, tudhatja, hogy imádom a Wildfoxot, és mindig figyelemmel követem. Mint már megszokhattuk, most is rengeteg képet publikáltak, és nekem az összes eddigi fotósorozatuk közül ez tetszik a legjobban. Kedvenc képet sem tudnék közülük választani, mert annyira jó lett mind. Különleges helyszínek, egy gyönyörű modell (Cintia Dicker), bájos fürdőruhák és egy kiváló fotós (Mark Hunter): ez a Wildfox 2013 Swim.
















































Nektek hogy tetszik?

7 megjegyzés:

  1. Hú, ezek tényleg nagyon jó képek. Azt hittem az elején, hogy van kedvenc képem, de nekem sincs. :D

    VálaszTörlés
  2. Nekem valamiért mindig Lana Del Rey jut eszembe ezekről a képkről:) ahh We love Wildfox!!<3

    VálaszTörlés
  3. Nekem is egyből Lana Del Rey ugrott be! :) A virágos fürdőrucis képek a kedvenceim.

    VálaszTörlés
  4. Tényleg eszméletlen jók a képek! Alig tudnék 1-2 képet mondani, ami annyira nem nyerte el a tetszésemet. És a modellválasztás is nagyon jó. Annyira imádom a haját:)
    Nekem különösen a fodros fürdőruhák tetszenek. :3

    VálaszTörlés
  5. Imádom a ruhák is hihetetlenek és a modell is :)

    VálaszTörlés
  6. szuperjó képek lettek, minden stimmel.

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!