2012. szeptember 12., szerda

5 nélkülözhetetlen alapdarab őszre/télre

Ugyan kint még ragyogóan süt a nap, de már tényleg nem kell sokat várnunk, hogy hűvösebbre forduljon az idő, amikor már a kabát is elő kell kerüljön a szekrény mélyéről. Ebben a bejegyzésben összeszedtem az 5 alap ruhadarabot őszre/télre.

1.) Dzseki/Kabát
Bár az ősz legelejét még egy blézerrel is átvészelhetjük, azért nem árt minél hamarabb beszerezni egy őszies dzsekit és egy téli kabátot, legyen az egy mostanában igen népszerű parka, egy bőrdzseki, vagy akár egy jól bevált szövetkabát.

Bershka (17.595 HUF)
Ezt a kabátot már élőbe is láttam a Vörösmarty téri üzletben, és különösen tetszett, mert ez nem az a szokásos extra vékony parka, hanem valamivel melegebbnek tűnik, tehát egy vastagabb pulcsival akár még télen is hordható. (Nem a januári fagyhalálra gondolok.)

Pull & Bear (17.995 HUF)
Én már vettem egy új bőrdzsekit, de ez különösen jól néz ki, nagyon tetszik.

Pull & Bear (18.995 HUF)
Oversized kabát kövekkel díszített vállrésszel.

Pull & Bear (18.995 HUF)
Tipikus alapdarab. (Ez a kabát létezik még fekete és fehér színben is.)

Stradivarius (19.995 HUF)
Military stílusú dzseki bőr ujjal és egy két szegeccsel feldobva.

Zara TRF (15.995 HUF)

Zara TRF (17.995 HUF)
Fekete bőrdzseki egy halom arany szegeccsel díszítve. Love!

Zara TRF (17.995 HUF)
Alapdarab.

Zara TRF (22.995 HUF)
Ez nem éppen egy alapdarab, de annyira megtetszett, hogy muszáj volt ezt is idesorolnom. Messziről köveknek tűnnek, de igazából apró, színes flitterekkel van kirakva. Imádnám!

Zara (39.995 HUF)
Egy szuper elegáns és gyönyörű darab.

Zara TRF (9.995 HUF)


2.) Pulóver/Kardigán
Ősszel dzseki vagy blézer helyett egy nagyon kényelmes viselet, télen pedig jól jön a kabát alá, ha nem szeretnék megfagyni. Az oversized darabok idén is divatban maradnak, aminek én nagyon örülök, mert nincs is kényelmesebb egy túlméretezett, puha és meleg pulcsinál.

Bershka (4.995 HUF)
Egy különleges, 3/4-es ujjú tie dye darab.

Bershka (6.995 HUF)
Kövekkel kirakott gallérral díszített egyszerű, szürke pulóver.

Pull & Bear (4.995 HUF)
Basics fekete pulóver hátkivágással.

Pull & Bear (6.995 HUF)
Meleg kardigán burgundi, fehér, sötétkék és szürke színben.

Zara (13.995 HUF)
Basics szürke pulóver.

Zara (13.955 HUF)
V nyakú aszimmetrikus fekete pulóver, mely tökéletes egy leggingshez.

Zara (13.995 HUF)
Szegecselt vállú pulóver érdekes hátmegoldással.

Zara (13.995 HUF)
Fekete pulóver bőr ujjakkal. Imádom!

 Zara TRF (5.995 HUF)


3.) Csizma
Ez a másik elengedhetetlen darab ősszel, de inkább télen. Magassarkú csizmákat is besoroltam ide, amiket nyilván inkább őszre gondoltam, és az olyan télies napokra, amikor nincsen hó és nem csúszósak a járdák.

Zara TRF (9.995 HUF)
2 napja ezt a cipőt majdnem megvettem, de inkább otthagytam, mert muszáj volt emlékeztetnem magam, hogy lapos talpú zárt cipőért indultam, esetleg wedge sneakers-ért, amit suliba is fel tudok venni, és nem egy újabb magassarkúért.

Zara (19.995 HUF)
Telitalpú magassarkú csizma, fém díszítéssel.

Zara (19.995 HUF)
Nagyon durva ez a cipő, annyira tetszik. :D Nekem kicsit olyan Jeffrey Campbell stílusú.

Bershka (23.995 HUF)

4.) Farmer
Ősszel és télen a szoknyákat és shortokat leváltják a hosszú szárú nadrágok, ezért érdemes beszerezni egy rendes, nem túl vékony farmernadrágot, na meg egy basics fekete sem árthat.

Bershka (12.995 HUF)

Pull & Bear (8.995 HUF)
Sima farmer, arany szegecsekkel díszített zsebrésszel.

Stradivarius (9.995 HUF)
Szintén arany szegecsekkel díszített zseb.

Zara (13.995 HUF)

Zara TRF (7.595 HUF)

+1) Meleg sál
Nem igazán szeretem a sálakat, de kénytelen vagyok hordani, ha nem akarok fázni és beteg lenni. Ez a kiegészítő is egy fontos alapdarab, és ha még nem is őszre, akkor télre már tényleg nélkülözhetetlen. Én maradok az egyszerű kötött fekete sálnál, de színes társai nagyszerűen fel tudnak dobni egy egyszerűbb szettet.

Bershka (3.595 HUF)

Pull & Bear (4.595 HUF)


1 megjegyzés:

Minden vélemény számít!