2015. október 21., szerda

OUTFIT - Celeni

A Magyar tervezők nyomában című rovatot a Celeni bemutatásával kezdtem, most pedig íme egy egy tetőtől-talpig Celeni összeállítás. A ruha és a kabát is a Vadkacsa kollekció gyermeke, előbbibe egyből beleszerettem, ez a mustársárga ruha volt az első, amit kiszemeltem. Gyönyörű anyagból készült, illetve sokféleképpen hordható, egy élmény viselni. A kabátot pedig még a ruhánál is jobban megkedveltem, sosem volt még rajtam ilyen elegáns darab, rendkívül nőies, valamint számomra egy kis retro hangulata is van.
A borítéktáska pedig Alexander McQueen, de sajnos nem nyertem a lottón, csak eszméletlen nagy szerencsém volt három éve, amikor nekem sorsolták ki. :) A mai napig imádom egyébként, egy ilyen táska tényleg örök darab.
A további képekért kattints tovább!
Kabát: Celeni / Ruha: Celeni / Clutch: Alexander McQueen / Bokacsizma: Humanic



















Nektek hogy tetszik? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Minden vélemény számít!