2015. október 20., kedd

MBFWCE élménybeszámoló

Ugyan csak négy bemutatóra sikerült sajtóbelépőt szereznem, de én is kaptam egy kis ízelítőt a MBFWCE-ból. Nagyon örültem, hogy ott lehetek egy ilyen fontos eseményen, mert ezzel a hétvégével Budapest is belépett a nemzetközi divathetek városainak sorába. Az rendezvény október 10. és 11. között került megrendezésre a Várkert Bazárban, ahol fiatal magyar és közép-európai tervezők mutathatták be a jövő nyári kreációjukat.
Le a kalappal a szervezők előtt, bátran jelenthetem ki, hogy egy nívós, profi eseményem vettem részt, valamint a helyszín is remek választás volt. Igaz, hogy még nem vagyunk New York vagy London szintjén, mégis feljebb jutottunk azon a bizonyos létrán.
A teljes bejegyzésért, a további képekért kattints tovább!

Vanda Ferencz fülbevalók



Bevallom azelőtt nem ismertem a dorivisy-t, de a Fashion Week-ről hazaérve utánanéztem a munkáinak és egyszerűen zseniális amit csinál, egy teljesen új, művészi értéket ad az ékszereknek. Csak álltam ott és csodáltam a kreációit, mintha egy múzeumban próbálnék megérteni és mélyebb értéket találni egy alkotásban. Annak ellenére, hogy kicsit sem hétköznapiak, én még a hétköznapjaimba is el tudnám képzelni ezeket, nincs olyan összeállítás, amit ne koronáznának meg.





REKAVAGO extravagáns, japán stílusú cipői


Ahn Tuan engem most sem lepett meg, sosem tud csalódást okozni minőségi kiegészítőivel. Kapásból háromba is beleszerettem.









Bemutató előtti várakozás




Most pedig külön szeretnék írni pár sort mind a négy bemutatóról, amit megtekintettem.

szombat 16:00: DOMI GRZYBEK (lengyel)
Domi Grzybek kollekciója egy álomvilágba repített. Apró részletek, csipke, rojtok, a lila különböző pasztell árnyalatai, minimális vintázs hatás, és persze csillámok. Engem lenyűgözött!




vasárnap 15:00: ODIVI (cseh)
Véleményem szerint ez a bemutató volt az egyik legkiemelkedőbb az egész hétvége alatt. Iva Burkertová egy minimál virágos mezőt álmodott meg, nem tudnék tökéletesebbet elképzelni, abszolút az én stílusom.





vasárnap 17:00: CENTRAL EUROPEAN SHOWS: JANA GAVALCOVA (szlovák)
Ez volt az egyetlen show, ami annyira nem fogott meg, de azért itt is találtam pár szemrevaló darabot.



vasárnap 17:00: CENTRAL EUROPEAN SHOWS: ANA LJUBINKOVIC (szerb)
Nem semmi fantáziája van a tervezőnőnek, ahogy kilépett a kifutóra az első modell lavinaszerűen kezdett el fotózni a közönség. Egyébként én egyből a Dolce&Gabbana-ra asszociáltam a kollekció láttán.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Minden vélemény számít!