2012. március 27., kedd

Fotózni voltunk (part I.)

Vasárnap barátnőmmel fotózni voltunk. Hát íme az eredmény. :D Szerintem nagyon jók lettek, tetszenek. :) Majd lesz még egy ilyen bejegyzés, mert a vége sajnos lemaradt. Meghalt a gép másolás közben, és most szervizben van. Pedig a végén volt egy, ami kicsiben nagyon tetszett, de mindegy, majd ha jó lesz a gép megmutatom azokat is. :D Amik lemaradtak, már mind beltériek, hasonlóak, mint az első. 2 témánk volt, a kültéri, hippis, és a beltéri, komolyabb, de ez gondolom lejön a képekből.











Ezt imádom! :D Pedig pillanatkép.


Nektek hogy tetszenek a képek?

27 megjegyzés:

  1. Nagyon szuperek lettek a képek!Gratulálok!

    VálaszTörlés
  2. áhhh ez az utolsóó tényleg szuper :) de a többi is nagyon jóó :)

    VálaszTörlés
  3. istenem, nagyon jóók!!! :))))imádom az utolsót is, de nekem a 7. a kedvencem!! :)

    VálaszTörlés
  4. Jó képek, bár némelyiknél sajnálom, hogy túl sok lett az utómunka :(

    VálaszTörlés
  5. nagyon jó fotók, és a helyszínek is igen inspirálóak! *-*

    VálaszTörlés
  6. Nekem is nagyon tetszenek a képek, a 4. a kedvencem :)

    VálaszTörlés
  7. Na én most lettem féltékeny :OO Azta mennyire jó helyszín és milyen jó szetted!! :))

    VálaszTörlés
  8. Az első és az 5. a fav :$ tök jó képek lettek!

    VálaszTörlés
  9. 4., 7., és az utolsó :) szuperkedvencek ! nagyon szép, igényes képek lettek, legyen még sok ilyen poszt !

    VálaszTörlés
  10. húú iszonyat jó képek lettek, nagyon csini vagy :)

    VálaszTörlés
  11. nagyon jók, lőhetnétek rólam is :D

    VálaszTörlés
  12. Nagyon jók a képek szerintem is, az outfitek is tetszenek! Várom a következő részt! :)

    VálaszTörlés
  13. nagyon jól sikerültek a képek! A 7. kép annyira tetszik :)) Hol vetted a mintás nadrágot? :$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az a barátnőmé, akivel fotózni voltam, nem tudom hol vette. Vittünk egy csomó ruhát, és összemixeltük őket. :)

      Törlés
  14. váá, nagyon ütős! 5*
    nálam a felső és a napszemüveg mindent visz ezzel a gyűrűvel

    VálaszTörlés
  15. Pár kép nagyon erőltetett, a csücsörítés egyáltalán nem való ilyen stílusú képekre szerintem. Viszont pár kép meg isteni, egy bershka vagy pull&bear lookbook-os fotósorozatba illő.

    VálaszTörlés
  16. Nem tudom melyik képen látsz csücsörítést, mert egyiken sem csücsörítek:D szerintem se illene bele, és én pont nem vagyok az a csücsörítős fajta, egyetlen egy kép van a blogon amin csücsörítek. sajnos ilyen a szám. de amúgy különben is utálom, mert szerintem nagyon csúnya, úgyhogy nem lep meg:D

    VálaszTörlés
  17. Válaszok
    1. János hegyen az erdőben, ilyen tök elhagyatott helyen. Barátnőm imád fotózni, és még neki mutatta régebben az egyik barátnője, aki szintén imád fotózni. :D

      Törlés

Minden vélemény számít!