2011. szeptember 4., vasárnap

Sulikezdés HAUL

Pénteken volt az első tanítási nap, nekem a suli teljesen új volt és az emberek is. A suli jó, meg a tanárok is, de nekem nem tetszik az osztályom. Jó fejek, kedvesek meg minden, de én a régieket akarom. :D Nem szeretek új emberekkel megismerkedni, amúgy is nagyon nehezen bízom meg az emberekben. A mostani legjobb barátnőmnél is 8 év kellett, hogy egyetlen egy titkomat megosszam vele, ami már nagyon fájt belül. De ettől függetlenül tényleg ő volt a legjobb barátnőm és még most is az és nála jobb soha nem is lesz és ezt tudom! :DD Vele érzem magam a legjobban, egyfolytába nevetünk, sokak szerint hülyeségeken, de nem érdekel minket. :D Meg még van egy másik legjobb, de őt sajnos ritkábban látom. :( Az új suliba a táborba se meg pénteken se nevettem egy jót se. Nem érzem jól magam velük. Olyanokon nevetnek amiket a barátnőmmel már 6.ban túl voltunk. Unalmas már. A táborba is a szervezőkkel, a 11-12-esekkel jöttem ki jól, és a 9.-esekkel kevésbé. Na mindegy majd csak lesz valahogy. :)

Táska
Szerettem volna egy új táskát, és mivel csak 5 db. tankönyvet kaptunk összesen ezért nem akartam nagyot. Láttam a H&M-be egy táskát, ami tetszett és meg is vettem. Nagyon tetszik, mert a csatjai aranyak és lehet vállra is akasztani. Pénteken már ezzel mentem iskolába és nagyon jó volt, mert még a tesi cuccom is belefért. A kulcstartót hozzá külön vettem, hogy egy kicsit feldobja a táskát, azt is a H&M-be 1290 HUF-ért. A táska egyébként 6000 HUF volt ha érdekel valakit.
(Nagyobb méretért kattints a képekre!)





Füzetek
Jajj annyira szeretek füzeteket vásárolni! :D Mindenféle szépet! :) A kis alakú spirálokat jobban szeretem. Ami középen van halálfejes az lesz a mindenes füzetem! :D Oda írom a házit, a tudnivalókat stb. Mindegyik az Auchanból van.




Ez tudom, hogy nem a sulikezdéshez tartozik, DE az Auchanba elkezdtem nézegetni az ékszereket (unalomból, nem gondoltam, hogy találok valami olyat ami tetszene), és megláttam azt a baglyos fülbevalót és felcsillant a szemem! :D Annyira szép, és csak 900 HUF volt!!! :D Már régebb óta szeretnék baglyos fülbevalót, de a Bijou Brigitte-be is 2490 HUF volt, annyiért meg nem akartam venni. Utána elkezdtem még nézelődni hátha találok még valami szépet és tadamm! :D Tigrisfejes nyaklánc 1300 HUF-ért!!! :D Ennek még jobban örültem mint a fülbevalónak, mert ilyet csak külföldi oldalakon láttam, ahol csak rendelni lehetett, és ott se 1300 HUF-ba került. Szerintem ez nagyon jó zsákmány volt. :) (Pedig nekem ritkán van ilyen szerencsém.)



11 megjegyzés:

  1. sziia.
    énis auchan-ba voltam vásárolni sulikezdésre, és ugyanezt a baglyos fülit vettem meg amit te. ez a tipikus, úristen komolyan, ennyiért érzésem volt. és abban a pillanatban a kocsiban landolt a szépség. *.* azota a kedvencem. ;D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó dolgokat vettél :))))

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik minden,főleg a táska! :)

    VálaszTörlés
  4. De gyönyörű a tigris fejes nyaklánc:O a táskával pedig szemezek már egy ideje :D

    VálaszTörlés
  5. Szia! Úúúúúúúúúúúúgy imádom a blogodat :D és mikor ráakadtam, egyre többre is ráakadtam, és megtetszett ez a fajta blogolás is, úgy hogy én is elkezdtem. Kérlek nézz legalább: nnorii.blogspot.com

    Egyébként én is az Auchanban vásároltam sulikezdésre.Nagyon tetszik a nyaklánc ;) Nórivoltam :D

    VálaszTörlés
  6. ez a fekete táska arany színű cipzárral és csattal mindenképp jó választás :) egyszerre lehetsz nőies és sportos is :) elegáns de hétköznapokra is tökéletes!

    http://kyrastyle.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  7. egyébként ehhez a táskához az arany színű kiegészítők illenek!vagy a barna-sárga színes cuccok :) még talán ha nagyon vidám napja van valakinek akkor a kék és a zöld is szóba jöhet!
    viszont az arany mindig tompítja a csillogást :) általában a fogak is sárgábbak tűnek egy arany fülbevaló mellett :)
    ezért jobb az ezüst! az ezüst pont hogy segít mindenkiből kihozni a csillogó divát ;)

    http://kyrastyle.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  8. A táska ♥. Annyira szép és nagy , egyszerűen tökéletes.

    VálaszTörlés
  9. És még annyit hogy a fűzetek is gyönyörűek , sajnos nálunk a közelben nincs Auchan és a többi nagyobb üzlet láncban nem kaptam ilyen szép mintájú fűzeteket.

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!