2011. szeptember 11., vasárnap

Pull & Bear 2011 Fall

Egyre jobban kezdem imádni a Pull & Beart. Az őszi kampányképek is nagyon hangulatosak lettek.


















Ez a kedvenc képem. Gyönyörű! :)









Amik a kollekcióból a legjobban tetszenek, amiket megvennék

Imádom a színét és a fazonját ennek a blézernek. KELL!
9.995 HUF
 

Ez a nadrág kékbe és feketébe tetszik.
5.995 HUF
 

Ennek a farmernak a hátulja tetszik, és a sok gomb. Tudom, hogy a hátuljában semmi különös nincs, de nekem valamiért nagyon megtetszett. :D
9.995 HUF
  

Az ilyen baseball dzsekik nem rég tetszettek meg, de ha mégis veszek egy ilyet, akkor a New Yorkerbe fogok venni, mert ott most le van árazva 3000 HUF-ra, és nem érné meg enyniért meg venni a P&B-be.
8.995 HUF
 

Ez a póló tényleg nagyon tetszik, és a 'New York' feliratban ott van New York térképe is. Ötletes. :)
3.995 HUF
 

2 féle James Dean felső, mindkettő nagyon tetszik. :)
3.955 HUF
 
 

Ennek a felsőnek a háta tetszik igazán. Feketébe is van, de mivel mostanába eléggé ráálltam a feketére, ezért szerintem inkább ezt a kékeset venném fel. Nem szeretnék túl feketén öltözködni.
3.995 HUF
 

Ez a cipő. A sarka amúgy 8.4 cm.
13.995 HUF

Már egy ideje új pénztárcát szeretnék. Ez tökéletes lenne, pont ilyet képzeltem el.
3.995 HUF
 

Ezzel a tollas nyaklánccal már 1 hónapja szemezek. :D
2.995 HUF


Szeretitek a Pull & Beart?

5 megjegyzés:

  1. nagyon jó képek, és az a tollas nyaklánc nagyon megfogott<3 imádom a pull&beart.
    Xx GAGA

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó képek, és tényleg gyönyörű amit mondtál. baseball dzsekit már én is régóta akarok, szóval köszi, hogy kiírtad, hogy le van értékelve a New Yorkerben. :D

    VálaszTörlés
  3. A kék nadrágért egyszerűen oda vagyok ♥.Én egy hasonló, kicsit igaz élénkebb színűt néztem ki ma a H&M-ben, de ez is nagyon szép.
    A tollas nyaklánc az meg egy kincs, amúgy nem tudom voltál-e a napokban Pull&Bear-ben de dupla ujjas gyűrűt is lehet kapni. :)

    VálaszTörlés
  4. Andi: A masnisat, vagy másikat? és ha a masnisat, akkor pontosan melyik Pull&Bearbe? :) Örülnék ha megírnád, mert masnisat már sehol nem láttam. :S

    VálaszTörlés
  5. love Pull and Bear! I can see a lot of red there, love it!

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!