2011. szeptember 26., hétfő

TESZT: Miss Rose termékek

Ezeket a Miss Rose termékeket a http://bioarcapolas.blogspot.com/-on nyertem, és még 1x ezúton is szeretném megköszönni! :) Nagyon örültem nekik! Sokat olvastam már a blogokon a Miss Rose sminkmárkáról, de csak mostanra értettem meg, hogy miért is istenítik annyira. Tényleg nagyon pigmentáltak, az árukhoz képest meg főleg. Nagyon szeretem mindkettőt. Csak 1 bajom van a pirosítóval, az pedig az, hogy enyhén csillámos, én pedig nem szeretem, ha csillámlik az arcom, de ettől függetlenül még használom, mert a színe eszméletlenül szép. :) A szájfénnyel sincs semmi gond, csak egyszerűen nekem nem áll jól. A paletta viszont a szemem fénye. Nem sokára lesz vele füstös szemes smink is. A szemceruza pedig tartós, de vízvonalra nem fog.
(A nagyobb méretért kattints a képekre!)



A pirosító és a szájfény


A paletta és a szemceruza


Nektek van Miss Rose terméketek? Szeretitek?

4 megjegyzés:

  1. ilyen pirosítóm van nekem már az egyik el is fogyott nagyon pigmentált de nekem picit porosodott:(

    VálaszTörlés
  2. so many beautiful colours!i love grey and black shades in eye shadows!

    VálaszTörlés
  3. Nekembis pirositombmeg puderem van. A 3as es az 5s pirosito van nekem. Nagyon szepek, 290ert meg foleg!!:)

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!