2011. szeptember 19., hétfő

10 tipp őszre!

Ha még az időjáráson nem is látszik annyira (szerencsére), de már a nyakunkon van az ősz. Hirtelen fog jönni a hideg idő, mindig így szokott lenni, én meg olyankor csak pislogok a rövidnadrágaimmal és trikóimmal. Idén majd megpróbálok előbb bevásárolni az őszre, és szeptember októberben nem a toppokat vásárolni, azzal a mondattal, hogy "ez az utolsó, mert annyira szép". :D

Pár ötlet az őszre...
(A képek forrása: lookbook.nu)

1.) Blézer
Ez a ruhadarab őszre tökéletes, mert csinos és elegáns maradhatsz a viselésével, de mégsem fogsz megfagyni. Nagyon sok féle képpen variálható, sok színben is lehet kapni. Én több színt és fazont is megpróbáltam, de nem állt jól. Nem tetszett magamon, pedig olyan szépek. Szoknyához és nadrághoz is felpróbáltam, de sehogy se tetszett magamon. Tudom, hogy jópáran vannak még, akik blézert keresnek. A Stradivariust ajánlanám, mert ott rengeteg színbe lehet kapni pl. fekete, világos fekete, szürke, pink(!), kék stb. Még az árára is emlékszem 10.000 HUF. A H&M-be is láttam blézert, de ott nem tudom mennyibe került, szerintem annak is hasonló lehetett az ára a Stradivariusoséhoz.

Platform Heels From Http://Lovelyshoes.Net, Forever 21 Necklace, Forever 21 Boyfriend Jacket, None Satin Tank Top, Forever 21 Faux Leather Shorts, Estée Lauder Reptil Texture Clutch, Visit My Blog! From Http://Fakeleather.Blogspot.Com

Mango Clutch, Alexander Wang Boots

Ez az utolsó összeállítás nagyon tetszik! :)
Cache Cache Pouch, Local Market Belt, H&M Blazer


2.) Bőrdzseki
Nincs sok hozzáfűzni valóm; ez örök darab. :) Ősszel szinte minden üzletben meg fogod találni, nekem a Stradivariusosok tetszettek a legjobban, mert azoknak olyan idén ősszel a fazonja, mint a 2. képen látható, én pedig pont egy olyanra vágyom. :) A kérdés már csak az, hogy vajon jól fog-e állni?

Love Dress, Allsaints Jacket, Riverisland Boots

1579162_лук

Aqua Shiny Platform Wedge Sandals From Romwe.Com, Leather Shearling Jacker From Urban Outfitters, Brown Bag From Romwe.Com, American Apparel High Waisted Tap Shorts


3.) Nagy pulcsik
Ez valakinek tetszik, valakinek nem. Akinek nem annak általában azért nem, mert nem túl nőies viselet, főleg a laza, nagy méretűek. Én nagyon szeretem, mert melegek, kényelmesek, és szerintem aranyosak is. :) Az Adidasnál láttam egy belebújós pulcsit, és szerelmes lettem belé! :D Hófehér színű, és neon pinkkel van rajta az Adidas jel. Nagyon jól néz ki csak az a problem, hogy 16.000 HUF. Az ilyen pulcsikat rövidgatyával szeretem hordani, ősszel el tudnám képzelni egy hosszú zoknival, mint a képen, hogy ne fázzon a lábam.

Hogwarts Jumper From Thrifted, Satchel, Distressed Pearly Shorts From Diy, Owl Rings From Girlshoppe

H&M Sweater, Zara Jeans, Vintage Purse

Red/Blue Stripe Knit, Ribbon, Forever21 Denim Leggings, Forever21 Oxford Heels

1572842_img_8189


5.) Hosszú zoknik
Megtetszett, főleg rövidnadrággal. Egy fekete térd fölé érőt MUSZÁJ beszereznem még ősszel, mert meg vagyok veszve érte. :D Nagyon tetszik.


Ezt az összeállítást bármikor felvenném! :)


6.) Ingek
Ezek ősszel tökéletesek, a hosszabbakat cicanadrággal is hordhatod. Én idén elég sokat be szeretnék majd szerezni. Valami bő és hosszú kockásat mindenképp, de a fehér és a farmerszínű is tervben van...

Bdg Button Down Shirt From Urban Outfitters, Burgundy Jeans From Dyed With Rit Wine Colored Dye, (Formerly Floral Print) Platform Mary Janes From Forever 21



7.) Cicanadrág
A jó öreg cicanadrág. :) Idén is nagy sláger. Ismét csak a Stradivariust hozom fel: sok színbe lehet most ott kapni! :) A Pull&Bearbe is láttam, az ár 3000 HUF volt mindkét helyen. Na meg még a New Yorkerbe is volt pár darab fekete színű, ott is 3000 HUF.. A legtöbben a kényelem miatt szeretik ennyire. A lényeg, hogy hosszabb pólóval, inggel, pulcsival vedd fel! Rövid pólóval a cicanadrág szerintem nevetséges, olyan mintha harisnya lenne az illetőn. Ha a cicanadrágod mintás, akkor a felsőd legyen egyszerű!

1579689_3



8.) Kardigánok
Imádom a pihe puha, hosszú/rövid kardigánokat mindenféle színbe! :) Ahol láttam színeseket: P&B, Stradivarius. A képen látható leopárdmintás nagyon jól feldobta a sima fekete outfittet.

Www.Mango.Com, Www.Mango.Com, Www.Mango.Com, Www.Mango.Com



9.) Harisnyák
Miért kéne a szoknyáid, rövidnadrágaid elrejtened ősszel? Kapj fel bármilyen színű és mintájú harisnyát és meg van oldva! ;) A hideg nem állíthat meg!!! :DD



10.) Uggs
Na igen, ez az amiről a vélemények TELJESEN megoszlanak. Valaki vagy utálja vagy imádja a kettő között nem nagyon van. Én személy szerint imádom! :) Idén is venni fogok, a H&M-be már ki is néztem egy feketét. Azért szeretem, mert hihetetlenül kényelmesek, melegek és szerintem aranyosak is! :) Viszont ha valaki kitapossa és úgy csámpázik benne, akkor az undorító.




Ti mit gondoltok a "mamusz csizmákról"? Mi az a ruhadarab, ami nálatok ősszel elengedhetetlen?

8 megjegyzés:

  1. nagyon jók az összeállítások, bár nem érezném magamat jól bennük, eltér kicsit a stílusomtól. (:

    VálaszTörlés
  2. kardigán <3 rózsaszíntől a feketéig :)

    VálaszTörlés
  3. Ha ősz akkor nálam bőrdzseki! Aki ismer az tudja is :D Bőrdzsekimániás vagyok és nem szokok le róla!:D Nálam ez a No.1 alapdarab!♥
    A blézereket nagyon szeretem és lehet, hogy elmegyek egy próba körútra én is...:D Ingek is abszolút favorit, na és igen...az UGG nekem is tetszik, de mikor le van taposva és féloldalas is na annak már nem a lábon kéne lennie...:S
    Ami még szerepel a listámon (az egy zárt magassarkú és) egy tornacipő, farmer a többi részletkérdés :))
    Jó poszt lett :)

    VálaszTörlés
  4. Én tavaly vettem ilyen Ugg szerű csizmákat, egy feketét és egy olyasmi színűt mint ami a felső képen látható. Kényelmes, meleg, és szerintem is aranyos. Idén mindenképpen akarok venni még egy feketét, mert a tavalyi már rossz állapotban van.

    VálaszTörlés
  5. Én is imádom a nagy pulcsiiiikat <3 jó kis bejegyzés volt :) imádok ilyen képeket nézegetni:)

    VálaszTörlés
  6. Ez nagyon jó bejegyzés lett! :)

    VálaszTörlés
  7. Imádtam ezta cikket.Mint eddig mindeben meg egyezett az ízlésünk.Én például szereztem egy nagyon szép cicanadrágot virágosat a Bershkaban amit egy fehér ingel szeretek a legjobban hordani amin csipkék vannak.
    Az Ugg-vel kapcsolatban meg teljesen igazadvan, nekem 3 van de az összeset imádom és aki egyszer teheti vegyen eredeti mert azok igazán tartosak.
    Hosszú zokniért peddig a New lookba néz körül olyan kis aranyos zoknik vannak ott.

    VálaszTörlés
  8. You are so gorgeous. Love your style and blog so much. I am your follower. Please follow me...

    ♥Love from Antalya♥

    http://antalya-magnificent-city.blogspot.com

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!