2014. május 13., kedd

NOTD - Nude alapon fehér gyöngyök

Az áprilisi kedvencek című bejegyzésben már említettem, hogy az utóbbi időben inkább a visszafogott színeket részesítem előnyben, legfőképp a halvány rózsaszínt. Díszíteni viszont még mindig szeretek, de mostanában azt is csak mértékkel. Ehhez a nude árnyalathoz is csak néhány apró, fehér gyöngyöt választottam.
Pár hete megkeresett a Born Pretty Store együttműködés céljából, amire persze örömmel igent mondtam, mert egyből szimpatikusnak tűnt a cég, és már hallottam is felőlük azelőtt. Ezek a díszítő gyöngyöcskék is onnan vannak, ITT tudjátok megrendelni, ha szeretnétek. Több mindent is rendeltem, ezért mostanában gyakrabban lesz körmös poszt. :) Egyébként nagyon jó webshopnak találom, mert mindent megtalálsz, amit csak szeretnél, az árak pedig nagyon kedvezőek, ráadásul kaptam egy kódot is, amivel még -10% lejön a végösszegből. (BUB10) A szállítási idő 2-3 hét.
További képekért kattints tovább!





Tipp: Az Essence pontozó ecsetét szoktam használni az ilyen kis körömdíszítő szegecsek/kövek/gyöngyök egyszerű és pontos felviteléhez. Csak bele kell mártani a fém végét egy kis vízbe, majd rányomod a gyöngyre és rátapad, a körömbe belenyomva pedig ott marad. Aki szeret manikűrözni annak nagy segítség lehet! :)

A gyöngyöket ITT tudod beszerezni!
További körmös díszítőkért kattints IDE!
A -10%-os kódot pedig ne feledjétek: BUB10

Nektek hogy tetszik? Ti a természetes vagy élénk színeket kedvelitek jobban? Érdekel a véleményetek! :)

1 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik,bár én ilyenkor tavasszal legtöbbször színes manikűrt viselek,de a nude színeket is kedvelem. :)

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!