2014. május 28., szerda

Grease party és Shwings bemutató

Előző hét csütörtökön a ChocolArt Bar & Shop-ban jártam barátnőmmel, ahol a Grease party & Shwings bemutató került megrendezésre, az üzlet és a Pink Lemon Fashion által. A party témája a Grease volt, így hát az egész a film hangulatát idézte. Én személy szerint nagyon jól éreztem magam, a zenéket imádtam, a hely pedig maga a csokoládé mennyország. A Shwings is itt került bemutatásra, ami nem más mint egy cipőre erősíthető kiegészítő. Nekem nem annyira a stílusom, de a kis szárnyak egész jól néznek ki, ötletesek. :) Ez egy nyílt esemény volt, úgyhogy legközelebb megosztom a blog Facebook oldalán, és nagyon remélem, hogy veletek is találkozhatok majd! :)
A képes beszámolóért kattints tovább!












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Minden vélemény számít!