2012. június 25., hétfő

NOTD - Cross

A Shake it up blog írója mutatta nekem ezt a képet, és kérdezte, hogy nem-e szeretném megcsinálni, mert annyira illene hozzám. Akkor még nem is tudtam, hogy ez a Nasty Gal új lookbookjából van, de gondoltam megcsinálom, mert már akkor is nagyon tetszett. Kicsit átvariáltam, és a fehér gyöngyök/kaviárok helyett pontoztam, mert nekem olyanom nincs. Nem is tudom, hogy hol szerezhetnék be olyat, de gondolom az Ázsia Centerben biztos találnék.


Miket használtam?
- Catrice Ultimate Nudes My Café Au Lait At Notre-Dame (030)
- Maybelline Mini Colorama White French (51)
- Miss Sporty fekete körömlakk (080)
- Névtelen fedőlakk


Hogyan készítettem el?
Most 3 rétegben használtam a Catrice körömlakkját, hogy még sötétebb nude legyen, de így is pillanatok alatt megszáradt. Aztán egy vékony ecsettel megfestettem a kereszteket, majd az Essence pontozóecsettel készítettem el a fehér pöttyöket. Végül pedig az elmaradhatatlan fedőlakk következett.


Nektek hogy tetszik?

9 megjegyzés:

  1. nagyon jó lett bizony, és tényleg baromira illik hozzád!!:)

    VálaszTörlés
  2. really beautiful and original.
    love it!

    VálaszTörlés
  3. És tényleg, a nasty gal körmök :) Ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett és nekem még így jobban is tetszik mintha kaviáros lenne :)

    VálaszTörlés
  5. minden kínaiban lehet venni ahol v ékszer v kozmetikum van :) csillámpor mellett többnyire

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!