2012. június 3., vasárnap

Alapdarabok variálása V. - A bőrdzseki

Elég sok bejegyzést beterveztem, de nem tudtam megírni, mert a héten francia táborban voltam. (A mi gimnáziumunkban minden évben kötelező.) Következő héten viszont már írni fogok, sok ötletem van. :) 
------------------------------------------------------------------
Az e vasárnapi alapdarab:
A bőrdzseki
1 bőrdzsekije mindenkinek van, ha fekete, ha barna, ha más színű. Hűvösebb időben ez a legegyszerűbb, amit magunkra kaphatunk, és jól is néz ki. Az utóbbi időben a szegecsesek a legnépszerűbb darabok, amiket akár saját magunk is elkészíthetünk. Én most egy sima feketét választottam, és azzal csináltam szetteket. Szerintem most a sulis lett a legjobb, nekem az a kedvencem..

Laza, "rohangálós" szett

Suliba

Moziba/találkozás a barátnőkkel

Buliba


A hírességek így hordják:

Mary Kate Olsen

Whitney Port

Rihanna

Kristen Stewart
Kristen nem éppen a stílusérzékéről híres, de ez a laza összeállítása nagyon jó.
Kristen Stewart Clothes

Miley Cyrus

Nicki Minaj

Miranda Kerr
Tökéletes!
Miranda Kerr Shoes

Lindsay Lohan

Nicole Richie

Kim Kardashian


Ti szerettek bőrdzsekit hordani? Melyik szett a kedvencetek? Felvennétek valamelyiket?

4 megjegyzés:

  1. fúú nagyon tetszenek a szettek, óriásiak! :D
    nekem is van két bőrdzsekim meg két mellényem is, imádom őket :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem Rihanna-é tetszik a legjobban, de a többi is nagyon jó. Nekem is van két bőrzsekim az egyik fekete a másik, barna imádom mindegyiket :)

    VálaszTörlés
  3. a laza szett a legjobb + nicole dzsekije ♥

    VálaszTörlés
  4. olyan dzsekit, amit a szettekben láthatunk, olyat hol lehet venni?

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!