2012. január 18., szerda

Vélemények (Nivea, Garnier, Balea)

Nivea testápoló nagyon száraz bőrre
Mit ígér?
Hosszan tartó és intenzív ápolást nyújt a nagyon száraz bőrnek. A természetes ásványokkal gazdagított Nivea intenzív testápoló tej csökkenti a száraz bőr kellemetlen feszülő érzését. A mandulaolajat tartalmazó gazdag és krémes formula intenzíven ápolja bőrét, hogy az puha és hidratált legyen. Bőrbarát összetétele bőrgyógyászatilag igazolt.

Mi a véleményem?
A csomagolása ennek is olyan mint a többi Nivea testápolónak, amit eddig használtam. Semmi gond nincs vele, pumpásat választottam, mert így egyszerűbb a krém adagolása. Ez a 3. Nivea testápoló amiről véleményt írok, és úgy vettem meg, hogy "á biztos ez is jó lesz, hisz az előzőket is imádtam." Tévedtem! Szerettem volna télre egy testápolót, ami kifejezetten nagyon száraz bőrre van, de ez helyett mást kaptam. Lassan szívódik be, zsíros állagú és kb. 4 óra múlva (vagy még annyi se) már kenhetem be a kezem megint, mert úgy kiszárad. Amióta ezt használom talán még szárazabb is a kezem. 400 ml, ez a képről is leolvasható, és ha jól emlékszem az ára 1300 HUF.

Összességében 2/5-re értékelném.

Újravenném-e?
Nem.


Garnier szőlővizes sminklemosó
Mit ígér?
A Garnier Essentials sminklemosó tej szőlővízzel gazdagítva eltávolítja a sminket és a szennyeződéseket. Tisztaságot és frissesség érzetét biztosítja a bőrnek.

Mi a véleményem?
A csomagolásával semmi gond nincs, jól zár. Az ára 1.100 HUF körül mozog, és 200 ml-t kapunk ezért az összegért. Ez egy krémes sminklemosó, könnyen és teljesen eltávolítja a sminket, nem csípi a szemem. Negatívumot nem tudok mondani. Az illata nagyon tetszik; testápoló és egy nagyon kicsit szőlő illatú. :)

Összességében 4.5/5-re értékelném.

Újravenném-e?
Igen.


Balea sminklemosó
Mit ígér?
A Balea Face szemfestéklemosó bőrbarát fejlesztés eredménye, amelyet speciálisan a vízzel oldható szemfesték, púder és szemceruza gyengéd eltávolításának mindennapos használatára fejlesztettek ki.
A bőrnyugtató és hidratáló aloe vera-t tartalmazó lágy lotion nem zsírosít és nem okoz irritációt az érzékeny szemkörnyéken.

Mi a véleményem?
1 szó mint 100: borzalmas. Komolyan dörzsölnöm kellett a szemem, hogy lemossa a szemfestéket, utána pedig szépen bevörösödött. Nagyon csíp is. Az ára ha jól emlékszem 600 HUF és 100 ml-t kapunk ezért az összegért, és ráadásul sokat is kell belőle használni, hogy lemossa valamennyire a szemfestéket. A csomagolása se tetszik, viszonylag jól zár, de csavaros. Pozitívumot nem tudok mondani, úgy érzem mintha 600 forintot kiszórtam volna az ablakon...

Összességében 1/5-re értékelném.

Újravenném-e?
100%, hogy nem.


Próbáltátok már valamelyiket ezek közül? Ti milyen sminklemosót használtok?

6 megjegyzés:

  1. Nekem a Balea lemosó bevált, annyi a titka, hogy a vattát kicsit rajta kell hagyni a szemem és akkor leszedi szépen a spirált is, viszont az tény, hogy viszonylag sok kell belőle és több lépcsőben szedi le a szemfestéket. Én sem veszem újra, most kinéztem a Terra Naturi lemosóját, az natúr és árban sem több..vagy lehet, hogy kevesebb....:D Adri

    VálaszTörlés
  2. Nivea testápolót én is használtam, de egyáltalán nem vált be :S.. nagyon rosszak szerintem.
    Nekem az Avonos sminklemosó vált be.. már 1 éve azt használom :)

    VálaszTörlés
  3. Én sem szeretem a Niveás testápolókat.. :/

    VálaszTörlés
  4. Nekem az Avonos kétfázisú sminklemosó vált be, bár elég drága ahhoz képest, hogy csak 50 ml... :S

    VálaszTörlés
  5. Nekem is az Avonos sminklemosó a befutó. Egyébként hallottam erről a Niveás testápolóról, és akkor is rosszat.

    VálaszTörlés
  6. Ha kifogy a meglévő sminklemosóm, tuti megveszem ezt a Garniert. Köszi hogy írtál róla :)

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!