2012. január 7., szombat

Ajakápolás; ahogy én csinálom (Lush, Carmex)

Ez a bejegyzés most nagyon aktuális, mert tél közepe van. (bár ez az időjáráson nemigen látszik) Most megmutatom nektek azt a 2 terméket, amit ajakápolás céljára használok, és leírom nektek a véleményem róla. 

Lush bubblegum ajakradír
Kb. 2 éve megpillantottam a Glamourban a Lush 1. ajakradírját, és már azóta szeretnék egyet. Már 4 féle közül válogathatunk: csokis, citromos (illat alapján annak tűnt), rágógumis, és a karácsonyi kiadású pattogócukorkás, ami most egyébként féláron kapható. Megszagoltam mind a 4-et és nekem a rágógumison kívül a többi kifejezetten nem tetszett, bár ezt mindenki maga döntse el. Ez az első Lush termékem, és haza fele menet már alig vártam, hogy kipróbáljam, mert nagyon kíváncsi voltam rá. Az illatát imádom a legjobban: rágógumis, de nekem még az a rózsaszín, dínós fogkrém is eszembe jutott, amit kiskoromba mindig használtam. :) Biztos tudjátok páran, hogy melyikről beszélek. Én kb. 4 naponta szoktam használni, fürdés után, kicsit vizes ajkakon. A használata nagyon egyszerű: kis mennyiséget felviszek az ajkamra majd óvatosan eldörzsölöm. Teljesen eltávolítja az elhalt hámsejteket, használata után pihe-puha lesz a szám. :) Negatívumot nem tudok mondani, az árát kivéve. 1.990 HUF és 25 g-ot kapunk ezért az összegért. Igazából nem nagy találmány, de nagyon hasznosnak tartom, bár ajakradírt több féle módon is, egyszerűen készíthetünk magunknak otthon.




Carmex ajakápoló
Nagyon sok magyar és külföldi blogon is olvastam már, hogy ez milyen jó, ezért úgy gondoltam kipróbálom. Nem kellett csalódnom, ez az eddigi legjobb ajakápoló, amit életembe használtam, simán lekörözi pl. a Labellot, Baleát, Sun Clubot, Niveát stb. Rengeteg félét próbáltam már, de semelyik nem használt, aztán jött a Carmex. Egyébként 1937-ben találták fel Alfred Woelbring. 20 évig ő és a felesége készítette, és csomagolta a jól ismert sárga csomagolásba. Azóta már cseresznyés ízűbe is kapható, de én inkább maradok az eredetinél, mert általában az mindig jobb. Majd nyáron talán kipróbálom. A csomagolás is lehet többféle: tégelyes, tubusos, stiftes. A Carmex ajakápolók legfőbb alapanyaga a méhviasz, és herpeszekre is használható. A stiftes ára 790 HUF, és ezért az összegért 4,25 g-ot kapunk. Rossmanokba, dm-ekbe és néhány gyógyszertárba is kapható, illetve a zsidró, hajas, és a madonna hajszalonokba.


Ajakápolás házilag
Ez a megoldás azért jobb, mert jóval olcsóbb, és biztosak lehetünk benne, hogy mit tartalmaz, amit az ajkunkra kenünk.

Miel_large

A méz nem csak finom...
,hanem hasznos is. Ezt a módszert hetente 1x szoktam alkalmazni ajakradírozás után. (A radírozás házilag elkészített ajakradírral, vagy fogkefével is megoldható.) Semmi bonyolult nincs ebbe, csak egyszerűen jó alaposan bekenem a számat mézzel, majd 10 percre lefekszem pihenni. Végül pedig le kell mosni, vagy aki szereti egyszerűen le is nyalhatja. (Én az utóbbit szoktam. :D) A végeredmény: puha, sima ajkak.


Ti mit/miket használtok ajakápolás céljából?

4 megjegyzés:

  1. Én is nagyon szeretem a Carmex-et, meg a Lush ajakradírt :)

    VálaszTörlés
  2. Én eddig Labbellot használtam/lok abból is a rózsásat főleg az illata miatt,de az a Lush ajakradírt vmikor kipróbálom :)

    VálaszTörlés
  3. Én is vettem ajakradírt, nekem a borsmentás-csokis van.. nagyon szeretem minden rúzsozás előtt használom (:
    Írtam is róla...ha gondolod nézz be (:
    http://adrisfashionisland.blogspot.com/2011/12/may-first-lush.html

    VálaszTörlés
  4. Én is szeretnék Lush ajakradírt vásárolni. Régóta gondolkoztam már rajta. Egyébként ismered a Lush többi termékét? Milyen véleménnye vagy róluk? :)

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!