2017. június 7., szerda

OUTFIT - Stripes

Annyira, de annyira vártam már az igazi nyári meleget! Ez a kedvenc évszakom, imádom amikor már sötétedés után is lehet egy szál trikóban sétálni anélkül, hogy fáznék. Na meg persze a sok gyümölcs a legjobb az egészben, kb 3 naponta dinnyét ebédelek, alig ettem mostanában főttet, inkább csak a nyers gyümölcsöket és zöldségeket kívánom, ebben az időben olyan jól esnek.
Na de térjünk át a bejegyzés lényegére, a mai szettre. Tavaly nyáron a Váci utcai Zara üzletben ráakadtam egy ugyanilyen csíkos szoknyára, felpróbáltam és teljesen beleszerettem, majd megnéztem az árát: 15.000 Ft. Hát mondom ne vicceljünk, fele annyit se ér. Aztán egy hónapja a SheIn oldalán szembejött velem egy ugyanolyan, ráadásul one size méret (gumis a dereka), így biztos lehettem benne, hogy nem lesz probléma a mérettel és így is lett. Szerintem a nyár nagy részében ezt a szoknyát fogom hordani, annyira imádom! Azért is szuper, mert hosszú, ezért szeles időben sem kell kínosan éreznem benne magam.


Top: Stradivarius / Szoknya: SheIn / Táska: Turi / Napszemüveg: Stradivarius / Szandál: CCC















Fotók: Exkluzive

2 megjegyzés:

Minden vélemény számít!