2016. december 28., szerda

DIY levendulás fürdősó

Előzőleg három természetes ajakápolót készítettem el házilag, az arról készült bejegyzésben (ITT) már részletesebben is kifejtettem, hogy miért érdemes minél több kozmetikumot saját magunknak, otthon elkészítenünk. Ezúttal egy levendulás fürdősót csináltam, aminek tényleg csak pár összetevője van, ezért nagyon egyszerűen elkészíthető. Ha érdekelnek a részletek, akkor kattints tovább!

AMIRE SZÜKSÉGED LESZ
♥ nagyszemű himalája só
♥ valamilyen illóolaj, hogy finom illata legyen (én levendulát használtam)
♥ mandula-, dió-, szőlő- vagy olivaolaj (én leginkább a mandula-és a szőlőmagolajat ajánlom, most az előbbit használtam)
♥ szárított növény díszítésnek, vagy akár az extra illat érdekében (én levendulát használtam)


ELKÉSZÍTÉSE, HATÁSA
Az összes hozzávalót csak egyszerűen keverjük össze egy tálban, és már kész is, egyedül arra kell figyelnünk, hogy az olajjal ne essünk túlzásba. A himalája só méregtelenít és kiegyensúlyozza a bőr pH értékét, a különböző olajok a bőr puhaságáért felelnek, a levendula pedig tökéletes stresszoldó egy hosszú nap végén.


A kész fürdősót bármiben tárolhatod, akár egy tisztára mosott befőttesüveget is felhasználhatsz erre a célra. Még a legutóbbi allinpackaging.hu rendelésemmel érkezett a képeken látható üveg, én ebben tárolom, szerintem nagyon jól mutat. IDE kattintva találjátok meg, most pont akciós is. :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Minden vélemény számít!