2016. május 9., hétfő

Állíts össze magyar ruhatárat tavaszra/nyárra!

Tudom, bárcsak ez ilyen egyszerű lenne, de sajnos az anyagiak sok magyar ember kezét megkötik, a hazai tervezők pedig - teljesen jogosan és érthetően - ha szeretnék se tudnák olcsóbban árulni kreációikat. Legtöbb esetben én is csak a szívemet fájdítom, ha egy-egy showroomban, vagy online magyar tervezők aktuális kollekcióit nézegetem. Ennek ellenére úgy vélem, hogy igenis mindenki találhat a saját pénztárcájához méltó darabokat, csak alaposan át kell nézni az itthoni kínálatot. Tavaly nyáron nekem például sikerült végre beszereznem egy DVA hátizsákot, amit azóta is imádok, és valóban az sem volt egy olcsó mulatság, de még így utólag is úgy gondolom, hogy abszolút megérte, és legalább jó helyre került a pénzem, a hazai piacot támogatva.
Ebben a bejegyzésben négy (+2) különböző magyar tervezőtől mutatom meg nektek a kedvenceimet, nálam ők az idei tavaszi-nyári szezon győztesei.


A Nanushka már annyira a csúcson van, hogy szerintem nagyon kevés olyan divatot szerető magyar lány van, aki a márka hallatán ne jönne egyből izgalomba.
Az én szememben kifinomult nőiesség és elegancia találkozik egy bizonyos megfoghatatlan francia sikkel, lezserséggel, amik így együtt tökéletese harmóniát alkotnak.




Ezzel a márkával a Marie Claire Fashion Days-en találkoztam először, és egyből bele is szerettem ebbe a kollekcióba. Letisztult darabokból áll a felhozatal, amik mégsem mondhatóak egyszerűnek, az izgalmas kivágások és játékos, fémes árnyalatoknak köszönhetően.





Ebben a kollekcióban van egyfajta kislányos báj, amitől az egész olyan szerethető lesz a nagyközönség számára. Lenge, nyári darabok, pasztell árnyalatok és apróbb motívumok jellemzik a ruhadarabokat.



Ez az átlátszó bomber dzseki egyből a kívánságlistámra került, nagyon tudnám szeretni... :)


Rájuk is a MCFD-en figyeltem fel először, és azóta is izgatottan várom, hogy mivel rukkolnak elő a következő szezonra.



Sokan nem mernek oversized ruhákkal kísérletezgetni, pedig a nagy nyári melegben nagyon praktikusak, mellesleg még stílusosak is. Az ilyen fazonú ruhákat egy pár magassarkúval és egy elegánsabb táskával remekül lehet kontrasztolni, de aki még így sem találja elég femininnek a megjelenését, az még egy vékony derékövvel is megspékelheti.



+2 KIEGÉSZÍTŐ
Kovács Ágnest a legtehetségesebb magyar tervezőnek tartom, és már több külön bejegyzést is szerettem volna írni róla, de sajnos állati bőrrel dolgozik, amit egyáltalán nem díjazok... (Erről a világszerte jelen lévő problémáról hamarosan egy külön bejegyzésben is írok.) Ettől függetlenül figyelemmel követem, mert a munkái hatalmas inspirációt jelentenek számomra. Minimalista, modern, ízléses és kifinomult.

A jobb oldalt látható hófehér Zoe Phobic táska pedig egy nagyszerű alapdarab, amit fekete színben is megtaláltok náluk. Egyszerű és nagyszerű, mindenhez illik és minden belefér. Ráadásul műbőr, így az ára is nagyon kedvező; 10.000 Ft, ami egy jó minőségű táskáért abszolút reális árnak tekinthető. ITT tudjátok megrendelni, IDE kattintva pedig még több cruelty free szütyőt találtok náluk, én már több mindent is kiszemeltem magamnak. :)


2 megjegyzés:

  1. https://m.facebook.com/profile.php?id=1632348277025518
    Magyar tervezőkről ő is eszembe jutott. Nagyon tehetséges a hölgy, aki csinálja ezeket a táskákat, nem mellesleg letisztultak, elegánsak és egyben különlegesek is. Az áruk valóban borsos, de amint írtad, szerintem ez is megéri :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Wow, róla még nem is hallottam. Tényleg nagyon érdekesek a munkái! :)

      Törlés

Minden vélemény számít!