2016. március 14., hétfő

Divatbemutató a YLKA design studio-ban

A hónap elején az Ajtósi Dürer sor 31. szám alatt található YLKA design studio egy divatbemutatóval köszöntötte a tavaszt, ahol az ANTRÉ, a Fibula és a Zagabo tavaszi-nyári kollekcióját tekinthettük meg.
Az ANTRÉ tervezőivel már korábban interjút is készítettem, ezért az átlagosnál még nagyobb izgatottsággal vártam a bemutatót, amit véleményem szerint nagyon jól sikerült összehozniuk, hangulatos egy délután volt.

Ez a pasztell Fibula kabát ugyan nem új darab, viszont teljesen beleszerettem, egyből kiszemeltem magamnak. :)




A fenti képeket Aniko Horvath készítette.

Nagy meglepetésemre a tervezőpáros a színpalettát halvány rózsaszínnel is kiegészítette, és milyen jól tették! A konstruktivista stílust természetesen meghagyták, viszont bátran kijelenthetem, hogy ennél nőiesebb darabokat még nem kreáltak! Biztos vagyok benne, hogy sokan szeretni fogják őket, és a közeljövőben még nagyobb népszerűségre tesznek majd szert.


A Fibula tavaszi-nyári kollekciójában igazi hőségben viselendő, natúr lenvászon és szellős pamut anyagú, lenge darabokat találunk. A naplemente színei az én gardróbomban nem tudnának helyet találni, de akik szerelmesei ezen árnyalatoknak, azoknak érdemes közelebbről is megnézniük ezt a kollekciót. Könnyed, de mégis dinamikus ruhadarabokat láttam a modelleken, izgalmas egy kollekció, az biztos, még akkor is, ha magamon el sem tudnám őket képzelni.


A Zagabo az én stílusomtól mindig is nagyon távol állt, ezt a kollekciót sem éreztem magaménak. Persze ettől függetlenül Szabó Gabi egy tehetséges magyar tervező, akit érdemes figyelemmel követni, én is is évről-évre ezt teszem. A teljes tavaszi-nyári kollekciót ITT tudjátok megtekinteni.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Minden vélemény számít!