2015. május 12., kedd

VÉLEMÉNY: The Body Shop E-vitaminos arckrém

A The Body Shop híres E-vitaminos termékcsaládja új, királynői külsőt kapott, ráadásul bővült is egy új taggal. Ebből a termékcsaládból még régebben az arcradírt használtam, ami nekem tökéletesen bevált, ezért nagyon örültem, amikor felajánlották nekem tesztelésre ezt az arckrémet. Ha egy könnyed, nyári hidratálót keresel, akkor mindenképp kattints tovább teljes bejegyzésért!

Mit ígér?
Az új, érzéki sörbet textúránk finoman hűsíti és intenzíven hidratálja az arcbőrt egész nap. Minden bőrtípusra és minden korosztálynak ajánljuk, aki szeretne bársonyosan puha arcbőrt.
- 24 órán át tartó hidratálást biztosít az Aqua Sphere technológiának köszönhetően
- extrakönnyed és hűsítő érzést hagy maga után - mentoltartalmának köszönhetően könnyen beszívódik a bőrbe és tartósan hűs, pezsdítő érzést hagy maga után
- csillogásmentes, matt bőr - az ásványi részecskék beszívják a felesleges olajat a bőrfelszínről, így mattítják és egész napra csillogásmentessé varázsolják a bőrt


Mi a véleményem?
A csomagolás mellett most nem szabad szó nélkül elmennem, hiszen - mint már említettem a poszt elején - teljesen megújult. A rózsaszín külső maradt, de a kupakokat már brit zászló és korona díszíti. Aki gyakrabban olvas, az már biztosan tudja, hogy én nem igazán szeretem a túldíszített, színes dolgokat, de ez valahogy még nekem is tetszik. Vidám, fiatalos, egyszerűen öröm kézbe venni.
Elsőként az illatát emelném ki, mert iszonyatosan kellemes! Pontosan olyan, mintha a tavasz összes virága ebben a kis tégelyben nyílna. A moringa termékcsaládnak van hasonló illata, de ez még annál is finomabb ráadásul egész tartós is.
A krémnek gél állaga van, nagyon könnyed, kevés is elég belőle. Hamar beszívódik, és mattítja az arcbőrt, ezért sminkalapnak is megfelelő. Felvitel után kellemes hűsítő érzetet hagy maga után, ez az egyik fő ok, amiért nyárra el sem tudnék képzelni jobb hidratálókrémet.
Már az első használat után pihe-puha bőrt varázsol, szépen és tartósan hidratál, de a nagyon száraz bőrűeknek azért inkább mást ajánlanék.
Az ára 4.190 Ft, ami szerintem egy korrekt ár, mert nagyon kevés is elég belőle egy használatra, valamint tényleg egy kis csoda ez a krém, már csak az illata végett is. Ha személyesen nem tudsz hozzájutni, akkor a webshopból, innen megrendelheted.


Ezt a képet pedig az Arénában lévő TBS üzletben készítettem.


Nektek van kedvenc nyári arckrémetek?

2 megjegyzés:

  1. Sajnos nekem elég problémás hozzájutni egy-egy TBS termékhez (mivel Nyíregyházán nem elérhetők), de amikor csak tehetem, jól feltankolok az üzletükben belőlük. Tudom, hogy nem lenne szabad bedőlnöm a csomagolásnak, de engem ezúttal már az is megfogott... ;-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A webshopban is elérhető ez a termék, ha gondolod! :)
      http://the-body-shop.hu/arcra/nappali-es-ejszakai-hidratalo-kremek?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=2436&category_id=84

      Törlés

Minden vélemény számít!