2015. január 28., szerda

VÉLEMÉNY: Max Factor krémes pirosító és Rimmel London Precious Rose szemhéjpúder

Már jó ideje nem volt sminktermék teszt, de a közeljövőben többre is számíthattok majd, mert az utóbbi időben több mindent is beszereztem. Erre a Max Factor pirosítóra már régóta fájt a fogam, de nagyon sokalltam az árát, most viszont leárazták a Rossmannokban 1.300 Ft-ra, ami már teljesen korrektnek mondható. A Rimmel London szemhéjpúdert pedig valószínűleg sosem vettem volna meg, ha nem dobják utánam 300 Ft-ért.
Ha kíváncsi vagy erre a két termékre, akkor kattints tovább!


MAX FACTOR MIRACLE TOUCH SOFT CANDY KRÉMES PIROSÍTÓ
Az élénk színe elsőre sokakat elijeszthet, pedig rendkívül üde hatást lehet vele elérni, ha mértékkel használjuk. Így télen mindig hófehérke leszek, ezért aggódtam egy kicsit, hogy hogy fog majd állni, de végül nagyon szép lett a végeredmény. Extra pigmentált, ezért óvatosan kell bánni vele. Én az ujjbegyeimmel szoktam felvinni, nekem így a legkönnyebb eldolgozni is, de ecsettel is lehet vele alkotni, úgy egyébként még higiénikusabb is. Az állagával is meg vagyok elégedve, szépen lehet vele dolgozni. A tartóssága megfelel, de azért nem baj, ha bedobjuk a táskába, úgyis olyan aprócska, hogy bárhol elfér. Az ajkaimon is kipróbáltam, és nagyon nyárias, cseresznyeszínt kölcsönzött neki. Érdemes beszerezni!


RIMMEL LONDON GLAM'EYES PRECIOUS ROSE MONO SZEMHÉJPÚDER
Amikor a Rossmannban megpillantottam a leárazott termékek között ezt a szemhéjpúdert, egyből tudtam, hogy tökéletes highlighter lesz. Így is lett. Selyemfényű gyöngyházas rózsaszín, amely a belső szemhéjzugban mutat a legjobban, de akár a szemöldökcsonton vagy a teljes szemhéjon is megállja a helyét. Nem pereg, könnyű vele dolgozni.



1 megjegyzés:

Minden vélemény számít!