2014. április 2., szerda

VÉLEMÉNY: The Body Shop kézkrém abszint kivonattal

Még karácsonyra kapta nővérem ezt a The Body Shop abszint kivonatos kézkrémet, de ő nem használ ilyesmiket, ezért nekem adta. Gondoltam írok róla nektek pár sort, mert nagyon megszerettem, és már több mint egy hónapja használom napi szinten, így volt időm kitapasztalni rendesen.
A teljes bejegyzésért kattints tovább!

Mit ígér?
 Könnyű és friss kézkrém , ami hidratálja, tisztítja és felfrissíti a kezeket. Abszint kivonatot tartalmaz, amit évek óta használnak kiváló tisztító hatása miatt, továbbá glicerint, méltányos közösségi kereskedelemből származó ghánai sheavajat, namíbiai marulaolajat, perui brazildiót is.

Tudni kell rólam, hogy nagyon száraz bőrű vagyok, és télen borzalmasan tudnak kinézni a kezeim, ezért mindig muszáj krémeznem őket, ebből adódóan már rengeteg kézkrémet kipróbáltam.
Ennek a krémnek nagyon könnyű állaga van, ezért pillanatok alatt be is szívódik, és nem hagy ragacsos érzést maga után, ami egy hatalmas plusz pont. Tökéletesen végzi a dolgát, hiszen használat után pihe-puha és hidratált lesz a bőröm.
Az egyetlen ami nekem nem tetszik, az az illata, amit nem tudnék pontosan meghatározni, de enyhén mentolos. Ez viszont emberfüggő, mert eddig akárhányszor használtam ezt a krémet, mindig mondták, hogy milyen jó illata van, szóval ez ne tartson vissza titeket. :)
Az enyém egy 100 ml-es kiszerelés (jó sokáig elég lesz), ami 3.890 Ft, de lehet kapni egy kisebb kiszerelésűt is (30 ml), ami 1.990 Ft és tökéletes lehet táskába is kis méretének köszönhetően.

Összességében egy nagyon jó kézkrémről van szó, hiszen hamar beszívódik és tényleg tökéletesen hidratál. Az illata nekem nem jön be, de ezt mindenki döntse el maga.


Nektek melyik a kedvenc kézkrémetek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Minden vélemény számít!