2013. november 24., vasárnap

VÉLEMÉNY: The Body Shop Honeymania testvaj és tusfürdő

A The Body Shop engem a vaníliás karácsonyi kollekció után most nyűgözött le igazán másodszorra, méghozzá ezzel a mézes kiadással. Ha valaki, akkor én odavagyok mindenért ami mézes, akárcsak a vaníliáért. Illatok terén nálam ez a kettő az örök kedvenc. Amikor megtudtam, hogy lesz Honeymania kollekció nem is volt kérdés, hogy lecsapok-e valamire, a Glamour napok alkalmával sikerült is beszereznem ezt a testvajat és tusfürdőt.
Ha kíváncsi vagy a véleményemre a képen látható termékekről, akkor kattints tovább!

HONEYMANIA TESTVAJ
A csomagolása a már jól meg szokott tégelyes műanyag, ami tökéletesen zár. A szép dizájnon pedig jól látszik, hogy mézes illatot rejt a tégely.
Már több féle testvajat is próbáltam a TBS-tól, úgyhogy már meg sem lepődtem azon, hogy mennyire jól teljesít. Semmi más nem hidratálja jobban a bőröm, mint ez, és használat után pihe-puha lesz tőle még vagy 24 óráig. Testvaj lévén az állaga sűrű, nehezen kenhető és lassabban szívódik be, mint egy átlagos testápoló, de a hatása pótolhatatlan.
Mézes illatot nagyon könnyen el lehet rontani, de ez valami csodás. Nem az az erős, tolakodó, "mű" illat, hanem lágy és kellemes. Plusz pont, hogy nagyon sokáig érezni lehet.
Ára: 4.990 Ft (200 ml)


HONEYMANIA TUSFÜRDŐ
A képen is látszik, hogy már több, mint a felét elhasználtam, ezért volt időm bőven kitapasztalni ezt a tusfürdőt.
Kezdjük a csomagolással. A kupak jól zár, annak pedig még mindig nagyon örülök, hogy a TBS tusfürdők átlátszóak, így tudom, hogy mennyi van még a flakonban.
A tusfürdő színe és illata miatt fürdés közben tényleg olyan, mintha mézzel kenegetném magam. Én szeretek kicsit többet használni belőle egy fürdéshez, de kevés is elég, mert jól habzik. A termék sűrű,  gélállagú, és használat után érezhetően puhább lesz tőle a bőröm. Fürdés után még órákig érzem magamon az illatát, ha pedig a Honeymania testvajat is használom mellé, akkor tényleg egy mézes illatfelhő vesz körül. :)
Ára: 1.690 Ft (250 ml)
Az egész Honeymania kollekció organikus méz hozzáadásával készült.


Ti lecsaptatok a Honeymania kollekció valamelyik darabjára? Van kedvencetek a TBS-tól?

2 megjegyzés:

  1. Én megszagoltam a boltban, de nem igazán tetszett, pedig kedvelem a mézes dolgokat (de magát a mézet nem szeretem, nem is értem, hogy van ez?! :D), úgyhogy más tusik landoltak a kosaramba :)
    Bár lehet a testvajnak finomabb az illata azt nem szagoltam meg.
    Az epres TBS-t nagyon szeretem, de eddig az abszolút befutó a shea vajas csodájuk. Abból egy egész szettet elhasználtam, minden teli találat, a szappantól a testvajig :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem szagold meg a testvajat is, egy nagyon kis különbség van a termékek közt! :) Nekem pl a mézes parfüm illata kifejezetten nem tetszett.

      Törlés

Minden vélemény számít!