2013. február 26., kedd

10 dolog rólam

Újra elkezdtem ezt a post sorozatot, és tetszett nektek, úgyhogy itt is van már a folytatás. :)
Hazudnék, ha azt mondanám, hogy mindig, de legtöbbször a jelennek élek, észre veszem ha őszintén boldog vagyok pár másodpercre, és azokat a pillanatokat nagyom bevésem az emlékezetemben. Kis apróságok is nagyon sokat tudnak jelenteni nekem, amiket aztán évek múltán is lassított felvételként le tudok játszani a fejemben.


 tumblr_mbw7pqsFr01rogngso1_500_zpsd04c1cc5.png
Már az előző ilyen bejegyzésben leírtam, hogy a barátok nekem milyen sokat jelentenek, és fontosak. Velük mindig önmagam tudok lenni, és csak nevetni, nevetni és nevetni. :)

 tumblr_mamy8tGWUQ1rogngso1_500_zpsb6856cd6.jpg
Mindenképp.

 tumblr_map809PvlZ1rogngso1_500_zps94ff7cf9.jpg
Bizony.

 tumblr_mca6lw6bNu1rogngso1_500_zpscb7ed8ba.jpg
Ne kérdezzétek miért, nem igazán tudom. Soktól igazából félek, főleg az újszülöttektől vagy a nagyon piciktől, egyszerűen rosszul érzem magam, ha egy kis gyerek van a környezetemben, mintha szorongatnának. Minél kisebb annál rosszabb. Minden kiskorú gyerekben találok valamit, ami megrémiszt, például a kisbabák nézése valami hihetetlenül ijesztő számomra. Amikor csak így gondolkozva néznek rám folyamatosan. Jó most biztos lehet, hogy sokan bolondnak tartotok, de ez van, én sem tudom megmagyarázni ezt.

 tumblr_mbpghlzEy41rogngso1_500_zpsc74d83d4.png

 tumblr_m56uuckTtQ1rogngso1_500_zpsc8e6c651.jpg
Nagyon kevés ember mondhatja el, hogy látott már engem sírni.

 tumblr_mag80j10oM1rogngso1_500_zpsc57efda2.jpg
Mindig mondják, hogy túl érett vagyok a koromhoz, és bár nem túlságosan, de azért ezt én is így érzem. Külsőre is mindig idősebbnek néznek, átlagosan +3-4 évet mondanak, de gyakran +7-8-at is, ami azért már nem esik jól hiába vagyok még nagyon fiatal.


 tumblr_m9z2s4ARo61rogngso1_500_zps85edf9c6.jpg
Egyre jobban úgy érzem, hogy a rap már hozzám tartozik. Szerintem ez az a zenei stílus, aminek a legtöbb a mondanivalója, és amit a legjobban át lehet érezni. Nap mint nap hallgatok rappet rengeteg féle előadótól, de csak, hogy pár példát mondjak: Riddler, Knozah B, Barbárfivérek, Hősök, Horus, Tibbah, Deniz, MC Soon, BeerSeeWalk stb.


Na ezek közül ti tudtok valamelyikkel azonosulni? :)

7 megjegyzés:

  1. Hallod, én nem nézlek hülyének, pontosan ugyanezt érzem a kölkekkel kapcsolatosan :D

    VálaszTörlés
  2. a kisgyerekektől én is nagyon félek.
    nem merek egy kisbabát felemelni, vagy hasonlók, hozzájuk sem tudok érni, játszani velük, meg semmit.

    mostanában van olyan, ahogy megyek suliba, vagy épp jövök, rám köszönnek ilyen 4-5 éves gyerekek és konkrétan kiver tőlük a víz.

    VálaszTörlés
  3. Engem igazából idegesítenek.:)

    Basszus,Te egy nagyonnyagyon különleges ember vagy!!! Ahogy olvasom a postjaidat mindig meg tudok valamit egy különleges adottságodról!!
    Te tényleg egy kincs vagy!! Egy természetfeletti kincs:D Nagyon jó embernek látlak ezek alapján amiket itt látok a blogodon! Köszönöm neked a jótanácsokat,a tippeket,és a rengeteg mindent amit adtál!!!<33 :)(adsz és remélem még egy ideig adni is fogsz)!!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. El nem tudod képzelni, hogy ez most mennyire jól esett nekem! :))♥

      Törlés
  4. hány éves vagy? :)

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!