2012. december 12., szerda

NOTD - Téli hangulat

A karácsony a kedvenc ünnepem, és én már november közepén teljesen karácsonyi hangulatban voltam, hát még most! :) A lakás már fel van díszítve, elővettem a mókás szarvasos zoknijaim is, és persze a körmöm se maradhat ki a buliból.




Miket használtam hozzá?
- Essence alaplakk - soft white (03)
- Moyra fehér körömlakk (03)
- S-he piros körömlakk (205)
- Essence fedőlakk

Hogyan készítettem el?
A szokásos egy réteg alaplakk után 2 réteg piros lakkot vittem fel a körmeimre, majd egy vékony ecsettel nekiálltam megfesteni a mintákat. Igazából sok nehéznek tűnik, de annyira nem bonyolult. Nekem mindig is az segített, hogy ha pontokat adtam meg, aztán összekötöttem, utána pedig kitöltöttem az "üres" részt. Szerintem ha kezdők vagytok soha ne kezdjetek el egy mintát festeni a vak világba, mert elcsúszik, túl nagy lesz stb. Ezt tapasztalatból mondom, viszont ez a pontozás hasznos dolog, a szarvast és a virágot is úgy csináltam. Aztán ha jól (!) megszáradtak a minták jöhet a fedőlakk.


Nektek hogy tetszik? Ti alkottatok valami ünnepi manikűrt? :)

8 megjegyzés:

Minden vélemény számít!