2011. december 18., vasárnap

Sleek - Au Naturel paletta

Nem tudom mi van már megint a blogspottal, de nekem nem enged hozzászólást írni. Tegnap tudtam 2-t írni, azt hittem megjavult, aztán megint ugyan úgy nem. Ha esetleg valaki tudna segíteni, akkor azt nagyon megköszönném, de lehet, hogy csak várni kell, és majd magától megjavul...
--------------------------------------------------
Ezt a palettát Nikinél nyertem, és ezúton is szeretném még egyszer megköszönni, tényleg nagyon nagy örömöt szerzett nekem. :) Választhattam, hogy melyik Sleek palettát szeretném, az Oh So Special és ez között gondolkoztam, de végül ezt választottam. Gyönyörű színei vannak a palettának, hétköznapi természetesebb, és erősebbet is lehet készíteni vele. Majd lesz vele sminkes bejegyzés. :)


1. sor: Nugat, Nubuck, Cappucino, Honeycomb, Toast, Taupe.
2.sor: Conker, Moss, Bark, Mineral Earth, Regal, Noir.




Vakuval


Az első sor színeit nem sikerült jól lefotóznom, pedig élőbe tényleg nagyon szépek.




♥♥♥♥
Összességében ez a paletta szerintem abszolút 5/5-ös.

Nektek van Sleek palettátok? Mi a véleményetek róla?

4 megjegyzés:

Minden vélemény számít!