2011. december 19., hétfő

A kis fekete ruha a Bershka szerint

Ma egy "little black dress" bejegyzéssel készültem nektek, mert ugye ebből sosem elég. :) Legyen szó bármilyen ünnepségről, szinte mindig viselhető, és egy színes kiegészítővel könnyen feldobható. (Esküvőre viszont illetlenség viselni.) A legtöbb üzlet így karácsony, és szilveszter tájékán rengeteg gyönyörű ruhakölteménnyel áll elő. Nálam idén egyberuha téren a Bershka nyert. Annyi szép ruha van most náluk, hogy hihetetlen. Igaz, lehet, hogy csak én gondolom így, mert mindenkinek más az ízlése, de nézzétek csak... :)

Ez a ruha tettszik mind közül a legjobban. Csodaszép! Feketébe is van, nem tudom, talán az jobban tetszik. A ruha háta is annyira jól néz ki!
12.995 HUF




Még egy flitteres csoda.
12.995 HUF

Tetszik, hogy fölül átlátszó.
9.995 HUF

Háta.
9.995 HUF

Ez még a feketén kívül szürkébe és sötétkékbe kapható, a háta sima.
6.995 HUF

Ez még feketébe is kapható, de szerintem ez szebb a különleges színe miatt.
6.995 HUF

Ennek a hátán kivágott háromszög tetszik a legjobban, és elöl a cipzár, és talán ez tetszik ezek közül a 2. legjobban.
8.995 HUF

Ez elég sok színbe kapható még ezen kívül: fehér, sötétkék, világoskék, pink.
2.995 HUF

Ez a 2 ruha az abszolút alapdarab.
6.995 HUF

5.995 HUF

+1 Igen, ez nagyon messze áll a feketétől, csak feketében is kapható, de úgy gondoltam ez ilyen élénk piros színbe sokkal ütősebb! :)
5.995 HUF


Nektek melyik tetszik a legjobban? :)

4 megjegyzés:

  1. az első kettő nagyon szép, csak iszonyatosan szúrósak. :/ (27-én sales, úgyhogy érdemes ott lenni)) :))

    VálaszTörlés
  2. Iszonyat szépek!És érdekes hogy nem is kell sok minden ahhoz hogy egy ruha szép legyen elég ha csak a szabása rafinált egy kicsit!

    VálaszTörlés
  3. húú nagyon dögös rucik :) annyira megszerettem ezt a boltot ^^ flitteres ruhám nekem is van, csak a gond velük, hogy tényleg nagyon szúrnak...de ezek ellenére gyönyörűek. ^^

    VálaszTörlés
  4. great dresses, first photo and red one are the best for me.
    http://aprettylife13.blogspot.com/

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!