2017. január 5., csütörtök

2016-os kedvenceim

Szeretem az egész évre visszatekintő kedvences bejegyzéseket, mert így tényleg igazán jó termékeket ismerhetünk meg, ezért - mint minden évben - én is megmutatom nektek a tavalyi év legjobbjait.
A teljes bejegyzésért kattints tovább!

A Catrice folyékony korrektorát csak az év végén szereztem be, de máris imádom. Éveken keresztül egy MAC korrektort használtam, amit mindig újravásároltam, viszont ők sajnos tesztelnek állatokon, ezért új után kellett néznem, és így esett a választásom erre a Catrice darabra. Nem bántam meg, pedig a MAC után igazán nem vártam tőle sokat, de mégis meg vagyok elégedve vele, van olyan jó, mint a MAC. Hamarosan majd külön bejegyzésben is részletesen írok nektek róla.
Még egy Catrice termék került a kedvenceim közé, méghozzá a szemöldök ápoló készlet, amit már két éve használok, mindig ezt veszem újra, ITT írtam róla bővebben.
Az utolsó sminktermék pedig egy KIKO szemhéjpúder, erről is olvashattatok már korábban (ITT), és állandó termék, szóval a webshopon is elérhető. Gyönyörű árnyalat, annyi arca van, hogy pontosan nem is lehet meghatározni a színét.

Szerintem az Original Source gyártja a legjobb vegán tusfürdőket, többféle szuper illat is elérhető a drogériákban, nekem a csomagolásuk is nagyon tetszik, és nem utolsó sorban hidratálják a bőrt. Ez a málnás-vaníliás illat a személyes kedvencem, hihetetlenül finom joghurtos illata van, függőséget okoz!
A német CD márkáról az utóbbi időben nagyon sok szó esett a blogon, több nyereményjáték is zajlott a FB oldalon, tényleg beváltak nekem ezek a termékek. A gránátalmás golyós deo lett mind közül a kedvencem, nagyon kellemes és tartós az illata, ITT olvashattok róla bővebben.
Az Inecto Naturals termékei is nagyszerűek, teszteltem már tőlük hajpakolást, tusfürdőt, testápolót és kézkrémet is, egyedül a samponjukat és balzsamjukat nem próbáltam még, de már az is tervben van. Ez a hajolaj nőtt a legjobban a szívemhez, mindenkinek őszintén ajánlom, csodát művel a hajjal. (Az olajról ITT találjátok a teljes bejegyzést.)

Az Essence ecseteiről még sosem volt szó a blogon, pedig ebben az árkategóriában szerintem messze a legjobbak, a képen látható kettőt például már évek óta használom.
A macaron csomagolású ajakápolót én készítettem, soha többet nem fogok ilyesmire költeni, ez a legjobb, amit valaha próbáltam. Nagyon egyszerűen és gyorsan elkészíthető, ITT videóban is megnézhetitek, hogy hogyan.
A két virágos chokert pedig még Ebay-ről rendeltem, nagyon sokszor hordtam ezeket 2016-ban, több outfit-nél is láthattátok rajtam őket, pontosabban ITTITT és ITT .


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Minden vélemény számít!