2016. október 22., szombat

TESZT - KIKO krémes szemhéjfesték és ajakkontúr ceruza

Korábban már volt szerencsém a KIKO Cosmetics termékeihez, de csak szemhéjpúdereket próbáltam tőlük (bejegyzés róla ITT), ezért ezúttal egy krémes szemhéjfestéket és egy csodás színű ajakkontúr ceruzát választottam. Ezeket Párizsban szereztem be, az olasz márkának sajnos itthon nincs üzlete, viszont hazánkba is szállítanak a webshopukról. Nagyon jó árban vannak a termékeik, ráadásul a minőségük is kiemelkedő, és nekem még a letisztult csomagolásuk is nagyon bejön. Ha minden igaz, akkor cruelty-free márka, elég sok helyen utánanéztem, de kérlek javítsatok ki, ha tévedek!

KRÉMES SZEMHÉJFESTÉK (03-as árnyalat)
Imádok matt, földszíneket használni a szemhéjamon, ezért is esett a választásom erre. Valóban nagyon krémes, puha az állaga, könnyen fel lehet vinni és eldolgozni a szemhéjon. Nagyon tartós, alapként is megállja a helyét, kicsit olyan ez, mint a MAC paint pot-jai. Ha alaposan elsatírozom a széleit, akkor nekem még magában, minden más szemhéjpúder nélkül is nagyon tetszik, úgyhogy a reggeli ötperces sminkem fontos darabja lett. :)
10/10

 SMART LIP PENCIL (703-as, Rosewood fantázianevű árnyalat)
Első használatkor egy kicsit megijedtem, mert abszolút nem mondható puhának, és ilyen szilárd állagú ajakkontúr ceruzám még soha nem volt. Ettől függetlenül precízen fel lehet vinni, tökéletes, matt ajkakat kapunk. Nagy meglepetésemre egyáltalán nem szárít és még tartós is.
A színét képtelen vagyok pontosan leírni, de valami gyönyörű! Kicsit mályvás, mégis pirosas, de azért rózsaszínes árnyalatúnak is mondanám. Hétköznapokra szerintem nagyszerű viselet lehet, mert nem túl kihívó, mégis életet lehel az ajkakba.
10/10



Swatchok:

Élesben:

Összességében: nekem mindkét termék azonnal a kedvencem lett, tényleg semmi negatívat nem tudok mondani róluk, bátran ajánlom mindenkinek.


Ti ismeritek/szeretitek a KIKO termékeket?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Minden vélemény számít!