2015. november 30., hétfő

NOTD - Yves Rocher Gris Armoise körömlakk

Sokan ódzkodnak a szürke körömlakkoktól, pedig szerintem ez a szín kivételesen jól tud mutatni a körmökön, attól még, hogy nem egy népszerű árnyalat a manikűrözés világában. A gyűrűs-és mutató ujjamra vékony, fehér csíkokat festettem, hogy azért egy kicsit mégis feldobjam valamivel.
Ez az első Yves Rocher lakkom, és teljesen meg vagyok elégedve vele, már egy rétegben is tökéletesen fedett, a tartóssága pedig átlagos. Az ecsete szélesebb és tömöttebb a megszokottnál, de nekem ez nem volt probléma, én ezt jobban is kedvelem, szerintem könnyebb egy ilyennel dolgozni.
A teljes bejegyzésért és a további képekért kattints tovább!






Nektek hogy tetszik? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Minden vélemény számít!