2015. február 13., péntek

VÉLEMÉNY: L'Oréal Paris Volume Million Lashes Noir Excess szempillaspirál

Már több éve a L'Oréal Paris szempillaspiráljait tartom a legjobbnak, különösen a Volume Million Lashes termékeket. Ezekre tényleg megéri egy kicsit több pénzt áldozni, vagy kivárni egy kupont, amivel sokkal olcsóbban hozzájuthatunk, mert eddig még nem csalódtam bennük.
Ezúttal is a francia márkától vásároltam szempillaspirált, méghozzá az egyik legújabb darabot. Ha érdekel a véleményem, akkor kattints tovább!

A csomagolása ennek is ugyanolyan, mint a többi Volume Million Lashes spirálnak, csak ennél a piros szín társult az arany mellé. Zárójelben megjegyzem, hogy nekem eddig ez tetszik a legjobban, szerintem nagyon szépre sikeredett, jó érzés reggelente kézbe venni, vonzza a tekintetet.
Maga a szempillaspirál nekem az első 1-2 hétben csalódás volt. Túl sok festéket vett fel, ennek hibájából csomósodott is. Aztán két hétre rá valahogy összeállt, vagy nem is tudom, hogy mondjam.
Már lassan két hónapja használom, és nagyon megszerettem. Nem ez a márka legjobb spirálja, de ez is kiemelkedően teljesít. Gyönyörűen ível és hosszabbít, valamint kicsit dúsít is. A festék pedig igazi korom fekete, még sosem volt ilyen intenzíven sötét színű spirálom.
A keféje sokkal nagyobb, mint a többi Volume Million Lashes spirálnak, ez engem kissé meglepett. Egy hét használat után hozzá lehet szokni, de én, aki a kis szeműek és extra rövid szempillájú lányok táborát erősítem, inkább a kis keféket preferálom.
Az eredeti ára 4.400 Ft, de most le van árazva a Rossmann üzleteiben 3.200 Ft-ra, én is ennyiért vettem.



Összességében egy nagyon jó szempillaspirálról van szó, de semmiképp sem éri meg az eredeti árán megvenni. Öt csillagból négyet adnék neki a kezdetleges nehézségek miatt, ellenben két hét elteltével már kifogástalan eredményt produkál. Meglepően szépen ível,  és a dúsító és hosszabbító hatása is rendben van.


Nektek hogy tetszik?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Minden vélemény számít!