2014. február 6., csütörtök

VÉLEMÉNY: The Body Shop Vanilla Bliss kollekció

Még karácsonyra kaptam ezt a The Body Shop Vanilia Bliss ajándékcsomagot, és azóta is lelkesen használom, hiszen nincs nálam nagyobb vanília rajongó. Ezt szerettem volna legjobban karácsonyra, nem is tudtam volna jobbat elképzelni. :) A csomag tartalmaz egy szappant, egy tusfürdőt, egy testradírt és egy mini testvajat. Utóbbiról tavaly már készült egy bejegyzést, amit ITT olvashattok el. Ha pedig érdekel titeket a többi termék, akkor kattintsatok tovább!


TUSFÜRDŐ
A csomagolása nekem nagyon tetszik, akár csak az egész kollekcióé, jól néz ki ez az arany és vaníliaszín együtt. A kupak jól zár, de annyira, hogy ezt tényleg nehéz kinyitni.
Maga a tusfürdő krémes állagú és egyáltalán nem szárít, sőt, használat után egy kicsit még puhábbnak is éreztem a bőröm. Nem habzik annyira, de ez nekem nem volt zavaró.
Az illata nagyon kellemes vaníliás, pedig ezzel az illattal már több márka félrenyúlt, de ez nem is túl erős, nem is túl gyenge és olyan tipikus "mű" illata sincs. Használat után még 1-2 órán keresztül érezni.
Az ára: 1.890 Ft. (250 ml)

TESTRADÍR
A csomagolásáról ugyanazt tudom csak mondani, mint a tusfürdőéről, szóval nem is részletezném.
Ha egy valamit kéne választanom a kollekcióból, akkor ez lenne az. Kevés benne a szemcse és gyengéden radíroz, de ettől függetlenül remekül végzi a dolgát, a végeredmény pihe-puha bőr. Nekem teljesen olyan, mintha valami sütis krémmel kenném magam, vagy madártejjel. :) Az illata nem meglepő módon ennek is vaníliás, de ez mintha még édesebb lenne a többinél. Használat után 2-3 óráig érezni az illatát.

SZAPPAN
Erről csak pár sort szeretnék írni. Ez a kis vaníliaszív nagyon aranyos, jó érzés kézbe venni. :) Sosem voltam egy nagy szappan kedvelő, de karácsonyra kaptam többet is, és már jobban szeretek velük fürödni, mint tusfürdővel. Ennek az az oka, hogy egy szempillantás alatt helyrerakják a száraz bőrt, akárcsak ez. A Vanilla Bliss egyetlen csalódása viszont ő volt, mert fürdés után csak alig, vagy egyáltalán nem éreztem magamon az illatát.


Kérdés/kérés: ask.fm
Ti használtok valamit ebből a kollekcióból?

2 megjegyzés:

Minden vélemény számít!