2013. szeptember 8., vasárnap

PARFÜM - Puma Sync

Mint sok más szerencsés blogger, én is kaptam egyet a legújabb Puma Sync parfümből méghozzá a Newdoor Communications Kft-től. Ha szereted az energikus illatokat, és kíváncsi vagy a véleményemre, akkor kattints tovább!

A Puma Sync parfüm a kirobbanó gyümölcsök és virágaromák keveredéséből született, így az illata üde és nyárias, tökéletes magabiztosságot ad. Érezhetjük még az őszibarackot, a krémes szantálfát, a lótuszvirágot és az érzéki borostyánt.
Az illat leírása alapján úgy éreztem, hogy ez nem éppen az én parfümöm lesz, de amikor először kipróbáltam egyből más véleményem lett róla. Friss és édesen gyümölcsös, tényleg imádom! Első nap, amikor használtam 6 bókot is begyűjtöttem miatta, és én is egész nap éreztem magamon a kellemes illatát. :)
Amit mi kaptunk, az a legkisebb kiszerelés (20 ml, táskába tökéletes), de kapható még 40 ml-es és 60 ml-es kiszerelésben is, valamint tusfürdőt is vehetünk mellé, ha teljes virág-és gyümölcsillatban akarunk úszni.



Ti jelenleg milyen parfümöt használtok?

4 megjegyzés:

  1. Én is teljesen másra számítottam a neve alapján..de tényleg nagyon jó az illata!:))

    VálaszTörlés
  2. Ugyanezt. :)) Én is kaptam, és én is nagyon megszerettem. :)

    VálaszTörlés
  3. A leírás alapján nekem nagyon passzolna :-)

    VálaszTörlés
  4. Épp ezt használom és imádom <3
    A Puma, mint parfüm nálam már nagyon sokszor bevált :)

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!