2013. július 5., péntek

1 ruha 4 outfit - A kis fekete

Most egy újabb posztsorozatot fogok elkezdeni, aminek annyi a lényege, hogy mindig lesz egy alap ruhadarab, amit 4 féle outfitben fogok megmutatni, alkalomhoz illően. Ez kicsit olyan mint a régebbi "alapdarabok variálása" című bejegyzések, csak itt a saját ruhatáramból válogatok. Remélem tetszeni fog nektek! :)
Elsőként a kis fekete ruhával indítok, ami nagy kedvencem az utóbbi időben. Ez egy H&M-es basic darab, amit csupán 3.000 Ft-ért árulnak, ennyiért még a hülyének is megéri. Persze alkattól függően választhattok másmilyet is, az A vonalútól egészen az oversized darabokig.
 photo hmprod_zps6a33507a.jpg

ELEGÁNS
Ez a szett nem kifejezetten elegáns, én leginkább találkozókhoz, mozihoz vagy akkor szoktam viselni ha este beülünk valahova. Ha melegebbre fordulna az időjárás, akkor dzseki off, ha pedig hűvösebbre akkor tornacipő és harisnya on.
 photo DATE_zps19b8625e.jpg
Dzseki: Mango
Nyaklánc: H&M
Napszemüveg: noname
Clutch: Alexander McQueen
Saru: Retro
 photo 01_zpsc3f61ebc.jpg

PARTY
Igazi bulizós estékhez. Persze itt nem a házibulikra és laza összejövetelekre gondolok, hanem valamilyen szórakozóhelyre, ami azért megköveteli a hasonló szetteket. Már megtanultam, hogy akármilyen meleg nyári este is van, azért később úgyis szükségem lesz valamire, amit magamra kaphatok, szóval azt tanácsolom inkább cipeljetek magatokkal egy blézert vagy dzsekit, kivéve ha hazafele menet nem bánjátok hogy rohadtul fázni fogtok.
 photo PARTY_zpsf58d438d.jpg
Clutch: Bershka
Cipő: H&M
Nyaklánc: H&M
Blézer: Bershka
 photo 02_zps2e1442f2.jpg

SPORTOS
Talán ez a kedvencem az összes közül (meg az első), mert nagyon kényelmes és laza az egész. Suliba jártam így május-június fele, ezért hasznát vettem a sporttáskának, de más programokhoz egy kisebbel is jól néz ki. A laza fonat pedig csak egyszerűen jól passzol a szetthez.
 photo SCHOOL_zps9254dbb2.jpg
Ing: Stradivarius
Nyaklánc: H&M
Napszemüveg: noname
Táska: Nike
Cipő: Converse

LAZA
Imádom ezt a ruhát a bakancsommal, a piros rúzs nélkül pedig meghalna az egész. Ezt az összeállítást hűvösebb, esős napokon szoktam hordani, és ha melegebbre fordulna az időjárás, akkor a dzsekit csak egyszerűen a derekamra kötöm. Ezt a szettet egyébként láthattátok már ebben a bejegyzésben is.
 photo CASUAL_zps6145c5d5.jpg
Nyaklánc: Claire's
Szütyő: Levi's
Dzseki: vintage
Bakancs: Ázsia center
Harisnya: noname
Óra: Lorus
Karkötők: ajándékba kaptam


Kérdés, óhaj, sóhaj: ask.fm
Nektek melyik a kedvencetek? Mit szóltok ehhez az új posztsorozathoz?

6 megjegyzés:

  1. imádom a bakancsodat! nekem tetszik ez az új posztsorozat, sőt még jobban mert végre téged is látni képeken :)

    VálaszTörlés
  2. Szia! :)
    Kérdezhetek két dolgot?
    Az egyik, hogy a válltáskát te mindig így hordod, és nem szakad le a karod?
    A másik pedig az, hogy nem zavar, hogy ilyen rövid a ruha? Én tuti nem tudnék ilyet felvenni, persze ízlések, és pofonok, ha jól érzed magad benne, akkor nyilván nem. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia:)
      Soha nem hordom úgy, mert ahogy írtad is leszakadna a karom és hülyén érezném magam. Csak azért csináltunk kegy olyan képet is, hogy látszódjon rendesen a táska.
      Szerintem semmi gond nincs a hosszával:)

      Törlés
    2. Ja, értem :D
      Én komolyan, egy csomó lányt látok így az utcán, és nekem fáj, ahogy viszik a táskát, szóval :D

      Törlés
  3. Huu, ezt a nyakláncot én is nézegettem, de végül a boltban maradt. Hát nem gondoltam volna, hogy ennyire jól tud állni. :) Remélem maradt még belőle, mert meghoztad a kedvem. :)

    És várom a sorozat újabb részeit, nagyon jó ötlet! :)

    VálaszTörlés
  4. Az első két szett cipője gyönyörűség!

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!