2013. június 4., kedd

VÉLEMÉNY: Senscience hajfény

Elég rég volt már, hogy hajápolással kapcsolatban írtam nektek, ezért már épp eljött az ideje. A Szépségtrend webáruház jóvoltából jutottam hozzá ehhez a fénysprayhez, ami egyben egy hajban hagyható kondicionáló is. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor kattints tovább!


Először is lássuk mit ígér!
"Ragyogó fényt ad a hajnak, óvja a nap károsító hatásától. Tökéletes benne hagyható kondicionáló. Vigye fel a nedves vagy száraz hajra!
- Könnyű, vízálló, fényt adó spray bármely hajtípusra
- Védi a haját a káros UV sugaraktól, a környezeti káros hatásoktól, és a színfakulástól, miközben kondicionál
- Javítja a haj fényét, érzéki csillogással fejezi be a frizurát"

 Ez előtt még nem hallottam erről a hajápolási termékeket forgalmazó márkáról, de kíváncsi voltam mit tud.
Első alkalommal száraz hajra használtam, és ami egyből feltűnt az a csodás illata, amit ha meg kéne határoznom, akkor olyan édes barackosnak mondanám. A nap feléig intenzíven éreztem a hajamon, és sokszor bókot is kaptam rá. :)
A spray fő "küldetése" ugye, hogy fényesebbé tegye a hajat, és ez meg is történt, de nem vettem észre feltűnő változást, csupán kissé fényesebb, csillogóbb frizurát kaptam, illetve érezhetően puhább és selymesebb tapintású lett.
A leírtak szerint ez a spray véd a nap káros hatásától, ami nagyon nagy plusz pont, hiszen nyáron fontos odafigyelni a hajunkra, mert a napsugarak nagyon megviselik, és kiszárítják. Napozás előtt is jól jöhet ez a termék.
A csomagolásával az a gondom, hogy nem látom mennyi folyadék van még a flakonban, és ez sokak számára zavaró lehet, többek közt számomra is. A kupak egyébként teljesen jól zár.
A második dolog, amin meglepődtem, az a spray mérete; kb akkora mint a tenyerem, 2 ujjperccel még annál is kisebb. Ez a kiszerelés csupán 50 ml, amit 2.290 Ft-os áron kapunk, és ezt nem érzem reálisnak, de ugye kinek mi.

ÖSSZESSÉGÉBEN
Jó kis termék, amit szeretek reggelente használni, mert ad egy kis fényt a hajamnak, puhább lesz tőle, és nem lehet nem szeretni az illatát, de nem érzem nélkülözhetetlennek.
Pozitívumok:
- Puhább, selymesebb haj
- Véd az UV sugaraktól
- Isteni illat, amit szinte egész nap érezni
- Valamivel fényesebb haj

Negatívumok:
- A flakon nem átlátszó, így nem látni mennyi folyadék van még benne
- Az árát sokallom a kapott mennyiségért

Ha meg szeretnéd rendelni a terméket, akkor kattints IDE! 200 ml-es kiszerelésben is kapható, ITT.


Ti használtok valamilyen hajfényt, ami bevált nektek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Minden vélemény számít!