2012. április 16., hétfő

TAG (divat)

Újra egy TAG bejegyzéssel készültem nektek, mert sokan írtátok, hogy ebből lehetne több.

1.) Szoknyás vagy nadrágos típus vagy inkább?
Nadrágos. Nyáron is inkább rövidnadrágot veszek fel, mint szoknyát.

2.) Arany vagy ezüst kiegészítőket viselsz szívesebben?
Az arany kiegészítőket jobban szeretem, de ezüstöt is szoktam hordani.

3.) Clutch, igen vagy nem?
Inkább nem, idegesít, hogy egyfolytában szorongatnom kell a kezembe, és mindig attól félek, hogy elhagyom, vagy kikapják a kezemből, de amúgy nagyon szépek. Nekem is van egy, és hál' istennek annak van lánca is, ha megunnám a kezemben.

4.) Van kedvenc üzleted? Ha igen, melyik?
A Bershka, a Pull & Bear, és már a Zara is kezd a szívem csücske lenni, bár nem a szuper árai miatt.

5.) Mit gondolsz a platformtalpú cipőkről?
Imádom, mert gyönyörűek, és menni is sokkal könnyebb bennük.

6.) A koptatott farmer ciki vagy még hordható?
Egyáltalán nem ciki.

7.) Neon vagy pasztell?
Egyértelműen a neon, imádom a neon színeket, és tudom, hogy meglepő, de én rosszul vagyok a pasztellszínektől. Egyedül a körmömön tetszenek.

8.) Sok olcsóbb bizsu vagy kevés, de drágább örök darabok?
Sok olcsóbb bizsu, amik általában jobban is tetszenek, bár azért van kivétel. A drágább ékszerek is szépek, de én nagy mestere vagyok az ékszerek elhagyásában, és megőrülök, ha egy drága darabot elhagyok. Nem kell nekem az a plusz stressz, hogy mindig odakapjak a nyakamhoz, vagy fülemhez, hogy úristen meg van-e még, meg, hogy mindig úgy keljen rá figyelni mintha nem tudom mi lenne.

9.) Arra törekedsz, hogy kövesd az aktuális divatot vagy inkább a saját stílusodat képviseled?
Mindkettő, de inkább az utóbbi.

10.)  A ruháid zöme neutrális árnyalatú, és azokat párosítod a kedvenc színedben pompázó darabokkal, vagy a szivárvány  minden színe megtalálható a szekrényedben?
Nekem a ruhatáramban szinte ugyanolyan színű darabok vannak. Sokan most biztos úgy gondoljátok, hogy ez unalmas, pedig nagyon jól tudom őket párosítani, és mindig rengeteg ékszer van rajtam, ami már alapból feldobja az egész összképet. Leginkább fekete, fehér, szürke, korall, és neon (főleg neon pink) színekbe szeretek öltözni, de persze más árnyalatok is vannak a szekrényemben. :) Ott van például a legutóbbi zsákmányom, ami meglepően színes. Ami nálam tiltólista a színek terén az a narancssárga, a lila, és a zöld, ki nem állhatom ezt a hármat. A zöld árnyalatai közül csak a méregzöld tetszik, lilánál pedig a neon lila. Amúgy meg a citromsárgát sem szeretem, de körmön szinte minden szín jöhet.

+ 1. A sminked passzítod az öltözékedhez vagy fordítva?
A sminkem az öltözékhez, de a natúr sminkek a kedvenceim, azok meg ugye mindenhez illenek.


1 megjegyzés:

Minden vélemény számít!