2011. augusztus 10., szerda

Stradivarius haul

Ma barátnőmmel voltam a Váci utcában, ittunk egy kávét, és közben nézelődtünk. :) Voltunk a mekibe is. Nagyon sok üzletbe bementünk, és most ezt a 2 dolgot vettem. Egyből nagyon megtetszett mindkettő, majd hamarosan outfittes bejegyzés is lesz velük. :) Tudom, hogy nagyon sokan olyan szoknyát kerestek, ezért leírom, hogy hol láttam olyanokat: Pull&Bear, Bershka, Stradivarius. A Stradivariusba volt még sötétkék, piszkosfehér, sötétlila, sötétvörös. A Bershkába volt nagyon szép pink, türkiz, és egy harmadik, amire már nem emlékszem, viszont ezek fodrosak voltak. A Pull & Bearbe fekete biztos, hogy volt, a többire nem emlékszem. Az ár mindenhol ugyanannyi; 3000 HUF.


Felső - Stradivarius 3595 HUF
A képen nem látszik, de ez a felső az alján 2 oldalt sokkal hosszabb, mint középen. Ez nagyon tetszik benne.



Szoknya - Stradivarius 2995 HUF
Nem gondoltam volna, hogy jól fog állni de mégis. :D Nagyon tetszik, örülök, hogy megvettem. :)


Szeretitek a Stradivariust? Vettetek ott mostanába valamit? :)

8 megjegyzés:

  1. igen imádooom..és úúristen azt a felsőőőt mióta nézegetem*-*álomszép!!!majd mutatsz képet felvéve is?:)

    VálaszTörlés
  2. ÚÚÚÚ az a felsőőőő <3 big love like :D

    VálaszTörlés
  3. Fanni: Igen, mutatok, majd lesz vele outfittes bejegyzés. :)

    VálaszTörlés
  4. Huuu, felsőt és a szoknyát is imádom! Szoknya magasított derekú?:)

    ~

    http://szepitsdmagad.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  5. so pretty! great picks! and wonderful blog, chick. :)

    love, rach.
    www.so--hi.blogspot.com

    VálaszTörlés
  6. nekem a szoknya tetszik nagyon,csini <3

    VálaszTörlés

Minden vélemény számít!